خبرهای داغ:
مسوول انجمن اسلامی دانش آموزان استان گفت: به گفته کارشناسان تنها 5 تا 10 درصد از مشکلات اقتصادی توسط برداشتن تحریم‌ها حل می‌شود اما متاسفانه برخی از مسوولان طوری موضوع را نشان می دهند که انگار وجود تمام مشکلات به دلیل تحریم‌ها است.
کد خبر: ۸۶۲۴۰۰۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، موذی، کارشناس سیاسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در مورد بدعهدی‌های آمریکا سخن گفته‌اند و همان طور که تجربه نشان داده است مسوولان ما نباید به آمریکا خوش‌بین باشند.

 وی افزود: مسوولان ما باید اقتصاد مقاومتی و تحقق آن را در دستور کار خود قرار دهند و کاری کنند تا از رکود خارج شویم.

 کارشناس سیاسی، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در  مورد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشور، گفت: تکیه بر تولید داخلی، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی، استفاده از معادن و سرزمین‌های بسیار نابی که در کشور وجود دارد تنها راه برون رفت کشور از رکود است.

موذی تصریح کرد: به گفته کارشناسان تنها 5 تا 10 درصد از مشکلات اقتصادی توسط برداشتن تحریم‌ها حل می‌شود اما متاسفانه برخی از مسوولان طوری موضوع را نشان می دهند که انگار وجود تمام مشکلات به دلیل تحریم‌ها است.

 وی اضافه کرد: آمریکا همیشه یک مستکبر است و هیچ گاه این صفت از نام آمریکا پاک نخواهد شد و تنها خود را با بزک می‌کند و با چهره‌های مختلفی به صحنه می‌آید.

 موذی افزود: همه مردم شاهد بودند که چند ساعت پس از اجرایی شدن برجام، تحریم‌ها و اصلاحات جدیدی در مورد ایران اعمال می‌شود و برخی در مورد گزینه ها روی میز سخن می گویند.


منبع: خاورستان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها