بررسی نفوذ جریان رسانه‎ای در کشور در گفتگوی بسیج با نماینده مردم مشهد در مجلس؛

به نام اسلام؛ به کام جریان لیبرال

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: یک جریان رسانه ای در کشور به دنبال جریان اطلاع رسانی یک طرفه است و حمایت برخی از دولتمردان از اینها به ادعای آزدی خواهی فقط یک شعار و نمایش است.
کد خبر: ۸۶۲۳۹۸۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
امیر حسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: دنیا ثابت کرده که جریان لیبرال در بطن خود دیکتاتور است.

وی افزود: دیکتاتور ترین رژیم ها در دنیا آنهایی هستند که شعار آزادی را بیشتر از همه سر می دهند پشگامانشان هم اروپایی ها و آمریکایی ها هستند.

قاضی زاده با بیان اینکه جریان لیبرال به خاطر تکیه به منابع جریان لیبرال سرمایه دار به شدت در عرصه رسانه ای کشور فعال است اظهار داشت: طبیعتا دنباله های فکری آنها در داخل کشور هستند که وقتی حکومت به دست آنها می افتد با اینکه ادعای آزادی بیان دارند اما فقط یک شعار و نمایش است.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه این جریان رسانه ای در کشور به دنبال جریان اطلاع رسانی یک طرفه است تآکید کرد: این جریان به تدریج برای حذف رسانه های حامی مبانی جمهوری اسلامی تلاش می کند و در حالی علیه اسلام گام بر می دارد که ادعای روشنفکری و آزادی و اسلامی بودن نیز دارد.

ارسال نظرات