خبرهای داغ:
معاون آموزش متوسطه استان:

برگزاری اولین دوره المپیاد علمی سلول های بنیادی و پژشکی

زمان ثبت نام المپیاد از روز چهارشنبه 30 دی ماه آغاز و پایان وقت اداری روز دوشنبه 5 بهمن ماه 94 به اتمام خواهد رسید
کد خبر: ۸۶۲۳۹۸۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج سعید پاینبرد معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین درخصوص المپیادهای علمی کشور گفت: اولین دوره المپیاد علمی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در سال تحصیلی 95-94 برگزار می گردد.

وی افزود: این المپیاد با پیشنهاد و حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسط مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و با همکاری مرکز سنجش آموزش وپرورش و دیگر حوزه های مربوطه تهیه شده است که سال جاری برگزار می گردد.

معاون آموزش متوسطه استان خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از روز چهارشنبه 30 دی ماه آغاز و پایان وقت اداری روز دوشنبه 5 بهمن ماه 94 به اتمام خواهد رسید، البته این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

سعید پاینبرد تصریح کرد: ثبت نام آزمون این المپیاد به صورت اینترنتی و از طریق سامانه الکترونیکی به آدرس http://azmoon.srttu.edu انجام میگیرد، انتظار می رود مسئولین مناطق و مدیران مدارس اهتمام لازم را برای اطلاع رسانی و شرکت حداکثری دانش آموزان به عمل آورند ایشان اضافه کرد: زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه مرحله اول آزمون،یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه ثبت نام به نشانی الکترونیکی http://azmoon.srttu.edu اعلام می گردد.

معاون آموزش متوسطه استان تأکید کرد: هدف از برگزاری المپیاد علمی سلول‌‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، ترویج علوم و فناوری جدید مرتبط با حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در این حوزه می باشد، این المپیاد در سه مرحله شامل آزمون مرحله اول در سطحکشور و آزمون مرحله دوم در مراکز استان ها و برگزیدگان مرحله دوم پس از گذراندن دوره های آموزشی پیش بینی شده به مرحله سوم راه می یابند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: این المپیاد شامل تمام دانش آموزانی می‌باشد که در سال تحصیلی جاری 95-94 در پایه دوم یا سوم متوسطه به تحصیل اشتغال دارند و هیچ گونه وقفه تحصیلی یا ترک تحصیل نداشته باشند. کتابچه آموزشی آزمون المپیاد از طریق پایگاه اینترنتی www.isro.isti.ir قابل دریافت می باشد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار