خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

اعزام 2500 دانشجو از تمام دانشگاه های قزوین به سرزمبن‌های نور

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: 2500 دانشجو از تمام دانشگاه های استان از 14 الی 28 اسفند ماه در هفت کاروان متمرکز و مستقل راهی اردو های راهیان نور خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۹۳۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردو های راهیان نور عنوان کرد: اردو های راهیان نور بزرگ ترین مانور فرهنگی بسیج دانشجویی می باشد که تمام تلاش خود را برای انتقال مفاهیم عمیق جنگ و انقلاب به نسل جدید و جوان کشور به کار می بریم.

وی ادامه داد: 2500 دانشجو از تمام دانشگاه های استان از 14 الی 28  اسفند ماه در هفت کاروان متمرکز و مستقل راهی اردو های راهیان نور خواهند شد.

برزگر توضیح داد: سه کاروان متمرکز شامل دانشجویان دانشگاه های فنی، فرهنگیان، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و برادران دانشگاه های پیام نور در این دسته گنجانده شده اند، گفتنی است هر دوره از این کاروان ها تهدادی بالغ بر 500 نفر را شامل می شود که اعزام آنها از داخل محوطه سپاه حضرت صاحب الامر(عج)شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: چهار کاروان مستقل از دانشگاه بین المللی امام خمینی، دانشگاه آراد قزوین و تاکستان و دانشجویان خواهر دانشگاه های پیام نور  می باشد که هر دسته شامل 300 الی 350 دانشجو است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان این نکته که هر دوره از حضور کاروان ها پنج روزه می باشد گفت: دانشجویان از مناطق هملیاتی شرحانی، فکه، هویزه، کمیل، طلائیه و نمایش رزم اردوگاه شهید مسعودیان، معراج الشهدای اهواز القمه و شلمچه بازدید به عمل خواهند آورد.

برزگر با اشاره به افرادی که در این دوره ها دانشجویان را همراهی می کنند بیان کرد: در این دوره از راوی روحانی ها استفاده کرده ایم  و نیز برخی از افراد برجسته سیره تفحس قم نیز در این دوره یاری گر و همراه ما خواهند بود.

وی ادامه داد: هر دوره 9 ال 11 اتوبوس است و ما 10 راوی را به همراه خواهیم داشت که اننظار می رود فرهنگو سیره دفاع مقدس را به نسل جدید انقلاب انتقال دهند.

برزگر با اشاره به برنامه های فرهنگی، بصیرتی و روشنگری دوره های راهیان نور عنوان کردک برادران روحانی و برخی از اساتید حاظر در اردو ها در نشست هایی که بنا بر برگزاری آن را داریم مباحث سیاسی روز و جریان شناسی را در میان دانشجویان بیان خواهند کرد.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها