خبرهای داغ:
نامه سازمان بسیج اساتید به اعضاي محترم شوراي نگهبان:
برخي جريانهاي خاص براي تضعيف شوراي محترم نگهبان با سوءاستفاده از فضاي مسموم رسانه هاي جمعي معاند و برخي شبكه¬هاي مجازي مي‌كوشند.
کد خبر: ۸۶۲۳۹۲۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوینٰ با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی سازمان بسیج اساتید استان قزوین  خطاب به اعضاي محترم شوراي نگهبان نامه ‌ای به تحریر درآوردند.

متن نامه به شرح ذیل می‎‌باشد:

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

« نهاد شوراي نگهبان هميشه مورد تاييد اينجانب است و به هيچ وجه تضعيف نشده و نخواهد شد. اين نهاد بايد هميشهبا بيداري و هوشياري در خدمت به اسلام و مسلمين كوشا باشد...»   امام خميني(ره) (صحيفه امام ج2 ص457 )

 

 

حضرت آيت الله احمد جنتي حفظه الله دبير ارجمند شوراي نگهبان

اعضاي محترم شوراي نگهبان شيّداللّه اركانه

با عرض سلام، ابراز ادب و ارادت به استحضار عالي مي­رساند همانگونه كه پيش­بيني مي­شد پس از ورود متعهدانه و شجاعت آميز شوراي نگهبان به مقوله تاييد صلاحيت داوطلبان نمايندگي مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي، برخي جريانهاي خاص  مردود سياسي به بهانه منع تحديد آزادي انتخابات و در اصل براي تضعيف يكي از اصلي­ترين اركان نظام جمهوري اسلامي يعني شوراي محترم نگهبان با سوءاستفاده از فضاي مسموم رسانه هاي جمعي معاند و برخي شبكه­هاي مجازي مي­كوشند تا با هجمه به اين شورا همسو با دشمنان از سر كينه و عناد به وسيله شانتاژ تبليغاتي، مهر تاييد را بر پيشاني نامزد­هاي مورد نظر خود بنشانند؛ در حالي كه بين افرادي كه صلاحيتشان احراز نشده نامهايي به چشم مي­آيد كه علي­رغم دارا بودن شمايلي موجّه تصاوير رنگارنگ و متعددشان در صفحات پرونده فتنه هشتادوهشت و نيز كارنامه مردودشان در دوران تصدي مسئوليت­هاي حساسالصاق گرديده است. هر چند كه اين جماعت كوشيده اند تا با اتخاذ ترفند­هايي به صورت چراغ خاموش در حوزه­هاي خارج از مركز و نيز حضور در غالب خيل­هاي پرشمار، خود را در صحنه انتخابات پيش­رو تثبيت نمايند اما تيرهاشان شكسته وبه نشانه منظورننشسته كه: « انّ ربك لبالرصاد»

فقها وحقوقدانان مجاهد و نستوه

سوگمندانه مي­شنويد و مي­شنويم كه برخي از وابستگان دولتي كه خود را متمشّي بر صراط وسطاي اعتدال و مدار حقوقداني و قانونگرايي معرفي مي­نمايند با دخالتهای  نابجا در حوزه مسئوليت شوراي محترم نگهبان و با اظهارات نسنجيده به دوراز اصول اخلاقي و قانوني،موجب ايجاد شبهه و تشويش اذهان عمومي گرديده­اند. ما نمي توانيم باور كنيم كه آنچه از قول استانداران تهران و خوزستان و ايلام و هرمزگان در خدشه وارد كردن بر نظريات لازم الاتباع شوراي محترم نگهبان در باب عدم احراز صلاحيت برخي داوطلبان نقل شده موثق باشد و اينكه يكي از اين استانداران در اعتراض به آراي آن شورا استعفا خواسته است مطابق واقع. آيا اينان نمي­دانند كه در كشورهاي مدعي دارا بودن عالي­ترين نظام­هاي دموكراتيك چون فرانسه و آلمان و آمريكا و انگلستان و روسيه حتي كشور تركيه و مصر هم نهادهايي با همان كاركرد­هاي شوراي نگهبان با اسامي ديگري چون دادگاه قانون اساسي، مجلس نمايندگان، مجلس سنا، مجلس عوام و... به بررسي صلاحيت داوطلبان نمايندگي مردم مي­پردازند. اين بزرگواران حقوقدان خود بهتر از هر كسي مي­دانند كه في المثل در كشور به اصطلاح مهد دموكراسي فرانسه داوطلب نمايندگي در مجلس بايد صلاحيت خود را به تاييد حدود 500 نفر از نمايندگان مجلس و ديگر شوراها برساند در حالي كه طبق قانون، اين 500 نفر بايد دست كم اهل 30 استان مختلف باشند و از هر استان هم بيش از 50 امضا اخذ نشده باشد. بر اين اساس تاييد صلاحيت اين چنيني راه  را براي ظهور پاراشوتيست­ها ( چتر بازان) يعني افرادي كه به صورت ناگهاني در عرصه سياسي كشور وارد مي­شوند و به جمع­آوري آراي مردم مي­پردازند مسرور مي­سازد. وجود احزاب يكي دو سه گانه كه توليد­كنندگان اصلي نمايندگان مجالس قانونگذاري در كشورهاي نظير امريكا و انگليس هستند شاهد ديگري بر دموكراتيك! بودن انتخابات آن سرزمين­هاست.

 

آقايان اعضاي محترم شوراي نگهبان!

ما هنوز كلام آسماني حضرت امام خميني(ره) كه در تاييد مجلس شوراي نگهبان فرمودند:

«مجلس اگر راي داد و شوراي نگهبان هم آن راي را پذيرفت، هيچكس حق ندارد يك كلمه راجع به اين بگويد. من نمي گويم راي خودش را نگويد؛ بگويد؛ راي خودش را بگويد؛ اما اگر بخواهد فساد كند، به مردم بگويد اين شوراي نگهبان كذا و ايم مجلس كذا، اين فساد است و مفسد است يك همچو آدمي، تحت تعقيب مفسد في الارض بايد قرار گيرد»                                           (صحيفه امام، ج 14، ص 370)

 

باگوش جان به گنجينه خاطر سپرده­ايم و آن را به فرزندان خود مي آموزيم تا به فرزندانشان بياموزند واين در حالي است كه درجه اهميت اين شوراي محترم در كلام نوراني مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله امام خامنه­اي مدظله العالي نيز چنين ظهور و بروز يافته است:

«نظارت شوراي نگهبان در مسائل انتخابات يكي از مهم ترين كارهايي است كه انجام مي دهد. كار بسيار مهمي است، كار بسيار لازمي است. به جو سازي هايي كه عليه اين كار مي شود نبايد اعتنا كرد... اگر نظارت شوراي نگهبان نباشد و اگر تاييد صحت انتخابات به وسيله شوراي نگهبان انجام نگيرد، اصل انتخابات زير سوال خواهد رفت و اعتبار خود را از دست خواهد داد: چه انتخابات مجلس؛ چه انتخابات خبرگان؛ چه انتخابات رياست جمهوري و هر انتخاباتي كه نظارت آن بر عهده شوراي نگهبان است. اين وظايف يكي از ديگري مهم تر، همه بر دوش شوراي نگهبان گذاشته شده است.»(20/4/1386)

بنابر آنچه گذشت اكنون و در آستانه دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، اعضاي بسيج اساتيد دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) با خشمي مقدس و انقلابي نسبت به امريكاي جنايتكار جهانخوار و مزدوران داخلي اش كه به جد مي كوشند تا با مصادره تام و تمام مراكز تصميم گيري نظام به فرجام با دام برجام كشور  را حوزه نفوذ خزنده امپرياليسم سازند هشدار مي دهيم كه فرزندان خميني كبير (ره) خواب خوش آنان را آشفته خواهد ساخت و با تمام توان در برابر تحركات آنان ايستادگي خواهند نمود.

ما ضمن حمايت قاطعانه از تصميمات انقلابي و اقدامات شجاعانه اعضاي محترم شوراي نگهبان انتظار داريم كه همچون گذشته اين خاكريز مستحكم سياسي را به مثابه بنياني مرصوص در برابر شبيخون منافقانه و موذيانه ارباب انديشه­هاي انحرافي نگاه داشته، حافظ حدود و ثغور انديشه­هاي والاي حضرت امام خميني (ره)و منويات مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه­اي مدظله العالي باشند و اطمينان داشته باشند كه فرزندان انقلابي آنان در دانشگاهها در حمايت از آنان حتي گامي هم پا پس نخواهند گذارد و با سينه­اي مالامال از اميد چشم به راه طلوع خورشيد وجود  امام عصر (عج) دوخته­اند.

 

والسلام عليكم و رحمه الله

بسيج اساتيد دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)

ارسال نظرات
پر بیننده ها