فرمانده سپاه تنگستان گفت: بصیرت افزایی و بیدار کردن نسل جوان و نوجوان دانش آموز، یک رسالت و وظیفه انقلابی است که بسیج دانش آموزی آن را به دنبال می کند.
کد خبر: ۸۶۲۳۹۱۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی پیش از ظهر امروز در جمع دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در اردوی عملی آمادگی دفاعی گفت: دانش آموز بسیجی باید برای مقابله با دشمنان و شرکت در جهاد فرهنگی خود را آماده کند که البته در شرایط فعلی که توطئه ها و جنگ عظیم فرهنگی علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته است راهکار برون رفت و شکست توطئه های دشمنان همین جهاد فرهنگی است.

وی گفت: امروز خانواده و جوانان دو کانون آسیپ پذیر هستند که فضای مجازی اینترنت و موبایل از جمله ابزارهایی هستند که آثار تربیتی والدین و مدرسه را تحت تأثیر قرار می دهد.

ملاکی با اشاره به اینکه امروز هدف دشمن گرفتن غیرت دینی و اخلاقی از جوانان است گفت: دلسوزان انقلاب در نقطه مقابل دشمنان هستند که باید برای عزت دین و انقلاب و اسلام تلاش کنند.

وی بیان کرد: معنویت افزایی و تحکیم پایه های خانواده راهکاری مناسب در حفظ ارزش های دینی و پاسداری از غیرت دینی در آحاد افراد جامعه به ویژه در جوانان و نوجوانان است.

ملاکی هنر بسیج دانش آموزی را تربیت جوان ارزشی، خودباور و مسئولیت پذیر بیان کرد و گفت: تقویت تربیت اسلامی راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و باید الگوهای مناسب و شایسته به نسل جوان و نوجوان امروز شناسانده شود.

ارسال نظرات