خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان از بازسازی عملیات غرور آفرین والفجر 8 همزمان با برگزاری کنگره شهدای درمیان، چهارشنبه30 دی ماه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۳۸۹۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین خدادای در نشست خبری از برگزاری اولین کنگره شهدای شهرستان درمیان خبر داد و اظهارداشت: این کنگره برای 170 شهید ، 7 سردار شهید و 9 شهید گمنام 30 دی ماه ساعت 11:30 در مسجد محمد رسول الله (ص) برگزار می شود.

وی از بازسازی عملیات والفجر 8 در این کنگره خبر داد و افزود : در بازسازی این عملیات سعی شده با ایجاد فضای جبهه و جنگ و عملیات، نسل جوان با این دوران و ایثارگری های مردم و رزمندگان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه در حاشیه این کنگره برگزاری نمایشگاه فرهنگی اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های حاشیه ای این مراسم است، گفت: کنگره شهدای شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری برگزار می شود و از ابتدای سال جاری برنامه ریزی هایی برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره انجام شده است.

وی بیان کرد: کتابی شامل عکس، زندگینامه و خاطره شهدای شهرستان چاپ شده است که در کنگره از آن رونمایی خواهد شد.

خدادادی ادامه داد : عزت، آبرو، سرافرازی و موج بیداری اسلامی که امروز نصیب ایران اسلامی و دیگر کشورهای آزادیخواه جهان شده به برکت خون مقدس شهداست.

فرمانده سپاه درمیان خاطر نشان کرد: شهدای پر افتخار برای احیاء ارزش های الهی جان فشانی کردند و همه ما موظفیم تا راه شهدا را ادامه دهیم و بی شک نخواهیم گذاشت کسی خدشه ای به اسلام وارد کند و حفظ و حراست از دستاوردهای شهدای انقلاب و اسلام را بر خود واجب می دانیم.

خدادادی متذکر شد: تمام تلاش خود را در جهت اشاعه فرهنگ ناب اسلام ناب محمدی (ص) بکار خواهیم بست تا پاسدار دستاوردهای ارزنده شهدایی باشیم که با نثار جان خود امنیت، آرامش و بزرگی را برای کشور ما به ارمغان آوردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با اشاره به اینکه در گذشته یادواره شهدای روستاها و بخش های شهرستان برگزار شده است، ادامه داد: ترویج سیره شهدا در بین جوانان از عمده برنامه های این مرکز فرهنگی و علمی است و از این رو میزبانی از شهدا از افتخارات این دانشکده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها