به گزارش روابط عمومی موسسه انتشاراتی روایت فتح :
ابوالفضل طاهرخانی، با اشاره به تالیف کتاب شهیدان دباغ‌زاده، گفت: در این کتاب که در رده «مادران» و توسط انتشارات روایت فتح منتشر خواهد شد، مادر این سه شهید، زندگی فرزندانش را بازگو می‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۳۸۹۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
ابوالفضل طاهرخانی با بیان اینکه کتاب زندگی مادر شهیدان دباغ زاده، مراحل پایانی خود را طی می کند، گفت: این کتاب، روایت زندگی مادر شهیدان مجید، رضا و حبیب دباغ زاده است که به زودی توسط موسسه روایت فتح منتشر می شود. 
وی ادامه داد: این کتاب که تالیف آن حدود 5 ماه زمان برده بر اساس مستندات محققین روایت فتح تنظیم شده که این مستندات شامل مصاحبه های کارشناسان این موسسه با مادر شهیدان دباغ زاده است. 
طاهر خانی با اشاره به اینکه کتاب در قالب روایی ـ مستند و در رده مادران نوشته شده گفت: من در این اثر به زندگی پر فراز و نشیب مادر و فرزندان شهیدش پرداخته ام. کتاب در 100 صفحه تنظیم و با رویکردی نو به دور از آسمانی کردن شهیدان طوری تالیف شده که قابل لمس و درک برای نوجوانان و جوانان باشد. 
صاحب اثر «رد پای لاله» در ادامه گفت: در این کتاب به دوران انقلاب اسلامی هم اشاره شده که مادر شهیدان دباغ زاده و فرزندانش حضوری فعال در انقلاب سال 57 داشته اند. ما در این داستان از وقتی که مادر شهید 5 سال دارد با او همراه می شویم و از زبان او داستان زندگیش را تا سال های میانی دهه 80 مرور می کنیم و با مادربزرگ شهدا نیز کمی آشنا می‌شویم. 
یادآور می‌شود؛ ابوالفضل طاهرخانی از نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس است که آثار متعددی را در این زمینه منتشر کرده است. از جمله آثار او می توان به "آرزوی وصال"،" در مسیر هدایت"، "رد پای لاله" و فیلمنامه " پرنده ای در باران" (به طور مشترک) اشاره کرد.
ارسال نظرات