فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) دشتستان گفت: کسانی که در مقابل ولایت می ایستند،در هر پست و مقامی که باشند انقلابی و دلسوز نیستند.
کد خبر: ۸۶۲۳۸۸۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

 




به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، نعمت الله غلامپور در مرقد شهدای گمنام برازجان، گفت: دو عامل مهم مردم و رهبری باعث پیروزی و تداوم انقلاب هستند که هر دو آن ها همیشه همراه و مکمل هم هستند و هرکدام از آنها تعضیف شود دیگری ضربه خواهد خورد.

وی با بیان اینکه ولایت عمود خمیه انقلاب است،تصریح کرد: در انقلاب اسلامی ایران مردم اصل هستند ولی مهمتر از مردم ولایت است و مخالف با آن خیانت به مردم و مخالفت با دین و امامت است.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) دشتستان ضمن اشاره به اینکه امروز کسانی که مسئله شورای رهبری را مطرح می کنند قصد تعضیف رهبری را دارند، تاکید کرد: فلسفه زیارت عاشورا دفاع از ولایت است و با قرآئت آن می گوییم: "با دوستان ولایت دوست و با دشمنان ولایت دشمن هستیم".

غلامپور افزود: همان طور که در زمان پیامبر(ص) و حضرت علی(ع)برخی از افراد تا حدی همراه آن ها بودند و در ادامه جا زدند، اکنون نیز بسیاری از افراد تا مقاطعی از انقلاب، در کنار رهبری بوده اند ولی اکنون منحرف شده و ریزش پیدا کرده اند و ما باید این ریزش ها را مطرح کنیم.

وی اضافه کرد: بعضی افراد در زمان امام خمینی (ره)گوش به حرف ایشان نبودند و وقتی امام(ره) به آنها می گفتتند " بروید در مجلس خبرگان مطرح کنید که نظر من با آقای منتظری در خصوص قائم مقام رهبری نیست، ولی او مطرح نکرد و ساکت ماند و اکنون همان شخص مسئله شورای رهبری را مطرح می کند.

غلامپور گفت:دشمن وقتی حرفش را به زبان آورد خطرناک نیست ولی اگر در دل دشمنی داشته باشد خطرناک است و باید از آن ترسید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر کسی کاری کند که منجر به تعضیف رهبری و باعث جدا شدن مردم از انقلاب شود به شهدا خیانت کرده و در زندگی خیر آن را نخواهد برد.

ارسال نظرات