اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان سبزوار برگزار شد

اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان با حضور نخبگان و فرهیختگان علمی و فرهنگی و سیاسی بسیج و ظرفیت‌های فکری اقشار مختلف بسیج سبزوار در محل حسینیه عاشقان ثار الله سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۸۷۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوار سرهنگ دوم پاسدار محمدابراهیم شم آبادی، دبیر مجمع بسیج شهرستان سبزوار گفت: این مجمع با هدف ایجاد زمینه های لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیت های فکری و قابلیتهای صاحب نظران و فرهیختگان بسیج در جهت تقویت و تعالی اهداف بسیج تشکیل شده است.

وی افزود: در این مجمع تعداد 14 قشر اعم از دانش آموزی  و دانشجویی و مهندسین و مداحان و حقوقدانان و ... وظیفه بررسی مشکلات هر قشر و ارائه راهکارهای عملی برای رفع موانع و مشکلات به کارگروه‌های تخصصی موضوعی مجمع را دارند.

شم آبادی تصریح کرد: کارگروههای تخصصی موضوعی مجمع که متشکل از 8 کارگاه فرهنگی، علمی، اجتماعی، سلامت، اقتصاد، دفاعی، تربیتی و بانوان هستند اهم موضوعات و مسائل را بررسی و راهکارهای عملی را تحلیل می کنند و به نهادهای مربوطه جهت بهره برداری ارسال می‌نمایند.

دبیر مجمع شهرستان سبزوار اظهار امید واری کرد: امید است با فعالیت‌های تخصصی این مجمع بتوانیم گامی مهم و موثر در تقویت مدیریت شهرستان و همچنین تعالی اهداف مقدس نظام و انقلاب و سازمان بسیج برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها