خبرهای داغ:
مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین:

تا 10 سال آینده تمامی مدارس استثنائی قزوین هوشمند می‌شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین با بیان اینکه تنها 10درصد از مدارس استثنایی استان قزوین هوشمند است گفت: تا 10سال آینده تمامی مدارس استثنایی قزوین هوشمند می شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۸۶۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، جوانبخت مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین در مراسم افتتاحیه دبیرستان استثنایی تاکستان تصریح کرد: طبق سند تحول آموزش و پرورش تا 10سال از آموزش و پرورش سنتی به آموزش و پرورش مدرن خواهیم رسید و تمامی مدارس مجهز به سیستم هوشمند خواهند شد.

احمدی با بیان اینکه در استان قزوین 9480کلاس استثنایی وجود دارد گفت: از این میان فقط 3045 کلاس دارای استحکام کافی در برابر حوادث می باشد که 2750کلاس نیازمند تخریب و بازسازی است.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته 1700کلاس به استاندارد گرمایشی دست پیدا کرده اند عنوان کرد: 3470کلاس در مدارس استثنایی استان نیاز به سیتم گرمایشی استاندارد دارد.

این مسئول اضافه کرد خیرین همواره همراه دولت در ساخت و ساز مدارس بوده اند و هم اکنون یک سوم از اعتبارات آموزش و پرورش استان را خیرین تامین می کنند و کمک 11میلیاردی خیرین در استان بیانگر این مطلب است.

وی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بزرگی صورت گرفته است در سال 75مدارس چهار شیفت بوده که در حال حاضرتنها یک سوم از مدارس دو شیفت هستند.

احمدی گفت: تخریب و بازسازی مدارس در استان قزوین از سال84 شروع شده و استاندارد سازی از سال92 آغاز شده که در شهرستان تاکستان فعالیت های چشمگیری صورت گرفته است.

وی در پایان از حرکت خودجوش خیرین مدرسه ساز این شهرستان که از سال گذشته خدمات شایانی را به انجام رسانده اند تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها