مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان هیئت همراه در دیداری با فرشته قربانی قهرمان تیر اندازی با کمان استان زنجان راه یافته به تیم ملی در شهرستان ابهر از توابع استان زنجان از وی و خانواده ایشان تجلیل و تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۶۲۳۸۴۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان هیئت همراه در دیداری با فرشته قربانی قهرمان تیر اندازی با کمان استان زنجان راه یافته به تیم ملی در شهرستان ابهر از توابع استان زنجان از وی و خانواده ایشان تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

سید ارسلان حسینی گفت: لزوم داشتن هدف متعالی در مسیر قهرمانی راهگشای عبور از موانع، سختی ها، مشکلات، شکست ها و ناامیدی هاست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزش ابزار مهمی برای موفقیت در عرصه های مختلف زندگی می باشد اظهار داشت: داشتن هدف متعالی در مسیر قهرمانی راهگشای عبور از موانع، سختی ها، مشکلات و ناامیدی هاست ونباید در این مسیر بی مهری و کم لطفی دیگران موجب رنجش خاطر و احساس شکست در قهرمانان گردد .

حسینی در پایان با اهدای لوح و هدیه ای از این قهرمان ورزشی ارزشمند تجلیل به عمل آورد و ابراز امیدواری کرد : در مسابقات پیش رو به موفقیت ها و قهرمانی های پی در پی دست یابد و مایه ی افتخار و مباهات جامعه ورزش استان گردد .

همچنین در این دیدار فرشته قربانی و خانواده وی نیز از حضور مدیر کل و معاون ورزش اداره کل در شهرستان ابهر ابراز خرسندی و تقدیر و تشکرنمودند.

قربانی گفت: حضور مسئولین در منزل قهرمانان و دلجویی از آن ها مایه دلگرمی؛ امیدورای و تجدید روحیه ی آن هاست.

گفتنی است، مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان با حضور کماندارانی از سراسر کشور در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و فرشته قربانی در بخش کامپوند زنان قهرمان این دوره از رقابت ها گردید.

ارسال نظرات