خبرهای داغ:
مسئول کمیته فرهنگی اجلاس نماز بیان کرد: همایش پیش اجلاس نماز با عنوان زمزمه دوست برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۶۲۳۸۴۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوینٰ در آستانه برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز همایش پیش اجلاس نماز با عنوان زمزمه دوست در استان برگزار می گردد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و مسئول کمیته فرهنگی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز اظهار داشت: در آستانه برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز همایش پیش اجلاس نماز با عنوان زمزمه دوست در استان برگزار می گردد.

وی افزود: این همایش در روز پنجم بهمن ماه 94 با حضور مسئولين استان، ائمه جماعات روحاني مدارس، مديران، معاونين پرورشي و رؤساي شوراي دانش آموزي استان برگزار می شود.

مسئول کمیته فرهنگی اجلاس نماز خطر نشان کرد: در همایش پیش اجلاس نماز با عنوان زمزمه دوست، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز استان حضور خواهند یافت و سخنران همایش خواهند بود.

سالار قاسمی تصریح کرد: این همایش یک روزه از ساعت 30/8 لغایت 30/11 در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می گردد.

ایشان اضافه کرد: با توجه به برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان قزوین، فراخوان شعر، خاطره و تجربیات موفق نماز با عنوان رایحه رجاء ویژه فرهنگیان و فرهیختگان و دانش آموزان در دو گروه سنی زیر بیست سال ویژه داشن آموزان و بالای بیست سال ویژه فرهنگیان و دانشجو معلمان برگزار شد.

مسئول کمیته فرهنگی اجلاس سراسری نماز در ادامه گفت: در همایش زمزمه دوست از 30 نفر برگزیده فرخوان شعر، خاطره و تجربیات موفق نماز تجلیل خواهد شد که در زمینه های شعر، تجربیات موفق و خاطره در هر گروه به تعداد 5 نفر تجلیل می شود.

قاسمی در پایان تأکید کرد: امید است با استعانت از خداوند متعال بتوانیم در پیشبرد برنامه های حوزه نماز، قرآن و عترت در حوزه آموزش و پرورش موفق باشیم، البته تحقق اهداف و پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش مستلزم مشارکت و همدلی تمامی دستگا ه ها و نهادهای استان می باشد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها