مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت: دشمنان برای نفوذ در انتخابات نقشه‌های فراوانی کشیده اند.
کد خبر: ۸۶۲۳۸۲۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین علیپور در مجمع عالی بسیج شهرستان با بیان اینکه امروزه شرکت در انتخابات یکی از جایگاه های بیعت با پیامبر (ص) ائمه اطهار(ع) و ولایت است اظهار داشت: دشمنان اسلام برای نفوذ در انتخابات نقشه هایی کشیده‌اند که از همین امروز انجام آن‌ها را آغاز کرده اند.
 
وی با بیان اینکه باید در فضای امروز روشنگری را در پیش بگیریم تاکید کرد: اینکه رأی های خاکستری را روشن کنیم و آنها را به راه صلاح هدایت کنیم وظیفه ای خطیری است که به امانت بر دوش ما گذاشته شده است.
 
علیپور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در چند ماهه اخیر و تکرار بیش از ۹۰بار کلمه نفوذ در فرمایشات شان تصریح کرد: وظیفه امروز ما کمک به تشکیل مجلسی محکم و به دور از افراد نفوذی است تا به قدرت استقلال و آزادی کشور بیافزاییم.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار در ادامه با بیان اینکه ولایت و ولایت پذیری خط قرمز ما و نظام است خاطر نشان کرد: کسانی که کاندید شده اند باید برائت خود را از فتنه و فتنه گران به عیان اعلام کنند.
 
وی با اشاره به برخی سوالات در این مدت مبنی بر شناخت فرد اصلح ابراز داشت: نباید افرادی را انتخاب کنیم که دشمن از راه پیدا کردن آنها به مجلس ابراز خوشحالی می کند.
 
علیپور در ادامه تاکید کرد: باید سعی کنیم تا مجلسی تشکیل شود که سبب خواری و زبونی دشمن شود و در راه حفظ کرامت کشور و اسلام بکوشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها