همـکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد برای محرومیت‌ زدایی از مناطق روستایی پیشوا

خبرگزاری بسیج:مسئول بسیج سازندگی سیدالشهداء(ع) استان تهران افزود: با برنامه ریزی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود دو دستگاه می توان خدمات مطلوب بسیاری به جامعه هدف این نهاد ارائه داد.
کد خبر: ۸۶۲۳۷۷۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان تهران :مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران به منظور همکاری و هم افزایی بیشتر بین دو دستگاه، با مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا دیدار و گفتگو کرد.

 مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا در این دیدار اظهار داشت: در راستای خدمت به محرومین و جامعه هدف، از ظرفیت های بسیج سازندگی که تعامل و همکاری خوبی با این نهاد دارد، استفاده خواهیم کرد.

مجتبی عبدالهی افزود: با امضاء تفاهم نامه میان بسیج سازندگی سپاه استان تهران و کمیته امداد پیشوا، همکاری دوجانبه در روستاها و مناطق محروم شهرستان پیشوا صورت خواهد گرفت و نسبت به احداث سرویس بهداشتی، تعمیرات مسکن مددجویی، برنامه غربالگری سلامت و ویزیت رایگان برای مددجویان مورد حمایت، اقدام خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سیدالشهداء(ع) استان تهران نیز با بیان اینکه ظرفیت های همکاری این دو دستگاه بسیار وسیع است، مأموریت این دو دستگاه را در راستای امدادرسانی به اقشار نیازمند و کمک به محرومان بسیار مهم برشمرد.

عبدالله اصغری افزود: با برنامه ریزی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود دو دستگاه می توان خدمات مطلوب بسیاری به جامعه هدف این نهاد ارائه داد.


ارسال نظرات