اولین نشست منطقه‌ای زنان و خانواده در استان اجرا می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با حضور معاون رئیس جمهور نشست منطقه‌‏ای و کارگاه‏‌های آموزشی تقویت همکاری‏‌های تخصصی، شبکه‌ه‏ای سازمان‏‌های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده جنوب کشور در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۷۲۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
فریبا رحمانپور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نشست منطقه‌ای و کارگاه‏‌های آموزشی تقویت همکاری‏‌های تخصصی، شبکه‏‌ای سازمان‏‌های مردم نهاد حوزه زنان و دستگاه‏‌های اجرایی مرتبط با حوزه زنان و خانواده جنوب کشور در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: این نشست به مدت سه روز و در دهه مبارک فجر برگزار می‏‌گردد.

وی بیان کرد: مراسم افتتاحیه این نشست با حضور دکتر اطهره نژادی "معاون برنامه‌‏ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان ریاست جمهوری" و مراسم اختتامیه نشست با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و استانداران استان‏‌های شرکت کننده برگزار می‏‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: : در این نشست دکتر مشکینی مشاور وزیر کشور و مدیر کل امور سازمان‏‌های مردم نهاد وزارت کشور حضور دارند.

رحمانپور با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد میزبان این نشست است، ابراز کرد: 170 نفر از نماینده‌گان سازمان‏‌های مردم نهاد و 30 نفر از نماینده‌گان دستگاه‌‏های مرتبط با حوزه زنان و خانواده از استان‌های فارس، خوزستان و بوشهر حضور دارند.

وی هدف از این نشست را تقویت ارتباط و تعامل موثر میان سازمان‌‏های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده با یکدیگر و دولت و ایجاد محیط حمایتی و توانمندسازی جهت پرداخت به مسائل و رفع مشکلات امور زنان و خانواده عنوان کرد و افزود: برگزاری این همایش‌ها گامی در جهت نقش آفرینی زنان در توسعه جامعه است.

ارسال نظرات