با حضور مدير كل بنياد شهيد استان:

دیدار با خانواده شهید حجت الاسلام محمد حسین مختاری+تصاویر

مدير كل بنياد شهيد استان، امام جمعه ،رئيس بنياد شهيد و فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اشكذربا حضور در روستاي حسن آباد اشكذر با مادر شهيد مختاري ديدار كردند.
کد خبر: ۸۶۲۳۷۰۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر با اشاره به اینکه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست گفت: مسولیت ما در قبال شهیدان بسیار سنگین است و باید با ادامه راه شهداء از حرمت خون آنان پاسداری کنیم .
در ادامه احمد ابراهیمی مدیر کل بنیاد شهید استان دیدار با خانواده معظم شهدا را از وظایف این سازمان دانست و افزود:حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است و خون شهیدان والامقام ،صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.
در ضمن مسئولین قبل از حضور در خانه مادر شهید با قرائت فاتحه بر سر مزار آن شهید در گلزار روستای حسن آباد یاد آن شهید والا مقام را گرامی داشتند.
گفتنی است که شهید حجت الاسلام محمد حسین مختاری در سال ۶۱ در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل شده که در سال ۸۴ طی مراسمی به عنوان شهید گمنام در قطعه اصحاب شهدای شهر اراک تشییع و به خاک سپرده شد و سرانجام پس از ۳۳ سال هویت این شهید احراز و در دی ماه امسال در گلزار شهدا روستای حسن آباد اشکذربه خاک سپرده شد.

IMG00001IMG00002IMG00003IMG00004IMG00006IMG00007

ارسال نظرات
آخرین اخبار