علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا تردد در فضای مناسب را حق طبیعی معلولان دانست.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۸۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حمید اسماعیلی با اشاره به شروع طرح جمع آوری اطلاعات دستگاه های اجرایی شهرستان پیشوا درخصوص مناسب سازی معابر شهری و اماکن عمومی شهرستان گفت: تردد درفضای مناسب حق طبیعی معلولان مثل دیگر اقشار جامعه است و بهزیستی نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا معلولان از امکانات شهری بهره برابری ببرند.

وی افزود: دراین طرح سیزده شاخص توسط دستگاه های اجرائی شهرستان در اوراق مخصوص، تکمیل شده و به مراجع ذیصلاح جهت سهولت تردد معلولان ارائه خواهد شد.

 اسماعیلی تصریح کرد: توقفگاه و ورودی های اصلی ساختمان، سطوح شیب دار، راهرو منتهی به درب های ورودی، راه پله ها، سرویس های بهداشتی، آسانسورها، سالن های اجتماعات و علائم هشدار دهنده به معلولان امکانات رعایت ضوابط در ساخت و ساز، شاخص هایی هستند که در همه دستگاه های اجرایی شهرستان مورد ارزیابی خواهد گرفت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا با قدردانی از فرماندار و شهردار پیشوا که با نصب آسانسور در فرمانداری و شهرداری مقدمات اجرای طرح مناسب سازی معابر را در ساختمان های تحت مدیریت خود پیاده کردند، از متولیان شهرستان به ویژه اعضای  کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان خواست با لحاظ کردن اعتبار و سوق دادن آنها به سمت مناسب سازی، زمینه حضور برابر معلولان و جانبازان را در همه مناطق شهرستان فراهم آورند.

 

ارسال نظرات