مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

ملت ایران بر اساس محور ولایت‌ حرکت می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: فتنه‌ها پیچیده‌تر شده، اما دشمن روز به‌ روز ضعیف‌تر شده‌است، دشمن از قدرت جمهوری اسلامی در بیرون از منطقه نگران است.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۷۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الاسلام علی شیرازی پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای زرهی تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه در محل حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: در این جلسه که به یاد شهدا نقش می‌گیرد، قطعا روح شهدا هم ناظر است.

وی با بیان فرازی از زیارت عاشورا بیان داشت: خطاب به امام حسین (ع) عنوان می‌کنیم که بر اساس نگاه تو ما رفتار می‌کنیم و محور دشمنی و دوستی و مصالحه ما شمایید، زیرا مربی جامعه بشری هستید.

شیرازی افزود: امام حسین (ع) در وصیتنامه خود علت ورود به کربلا را احیای سیره پیامبر اکرم (ص) عنوان کرده‌است.

وی با اشاره به آیات قرآن ادامه داد: پیامبر به عنوان الگوی جامعه اسلامی و مردم به عنوان امت که از ایشان درس می‌گیرند و هر کسی به نوعی وصل به پیامبر اسلام (ص) است، دشمنی آنها نیز براساس محوریت امام جامعه اسلامی و با شدت و ستیز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه پیروان پیامبر جامعه اسلامی با خود مهربان هستند، تصریح کرد: این امر در جنگ هشت ساله تابلوی عظیمی تشکیل داد و میان رزمندگان روحیه مؤدت حکم بود و به هم عشق می‌ورزیدند.

بصیرت مردم انقلاب اسلامی را محکم کرده‌است

شیرازی عنوان کرد: مرحله نخست ستیز با دشمن، دشمن‌شناسی برگرفته از بصیرت است، انسان دوست‌شناس و تکلیف محور با تمام وجود تسلیم امام و ولی خود است.

وی ادامه داد: ملت ایران و مردم استان کرمان با این نگاه دوران جنگ حرکت کردند، محور امام و رهبری دینی است و در این جامعه زمانی که امام دستور حرکت دادند، مردم برای حضور در لشکر ثارالله و تیپ ذوالفقار سر از پا نشناختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تاکید کرد: در دوران جنگ بسیار می‌دیدم که حرکت با محوریت امام و در مسیر ولایت تا فدا شدن در راه امام و برای امام ادامه می‌یابد.

وی بیان داشت: امروز هم اینگونه است، آن چیزی که این انقلاب را محکم نگه داشته و حفظ کرده و دشمن را در همه طرح‌های خود ناکام گذاشته‌است، محوریت، بصیرت و حضور پررنگ مردم در مسیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و براساس تکلیف در جامعه دینی است.

شیرازی افزود: 38 سال دشمنان ما علیه انقلاب اسلامی و نظام ما توطئه کردند و ملت به مبارزه با آنها برخاست و هر روز طرح‌های دشمن پیچیده‌تر شد و شدت پیدا کرد.

فتنه‌ها پیچیده‌تر اما دشمن روز به‌روز ضعیف‌تر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: فتنه‌ها پیچیده‌تر شده و دشمن روز به‌روز ضعیف‌تر شده‌است، دشمن از قدرت جمهوری اسلامی در بیرون از منطقه نگران است.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی با همان نگاه امام و اصولی که شکل گرفته‌بود، باقی مانده و علت اصلی آن خون شهدای بزرگواری است که برای گرامیداشت یاد آنها جلسه برگزار می‌کنیم.

شیرازی خاطرنشان کرد: دشمن نتوانست این انقلاب را شکست دهد، چون ملت ایران به خدا و ولایت متصل است و براساس محور ولایت‌فقیه حرکت می‌کند و مصداق این ولایت امروز آیت‌الله خامنه‌ای است.

وی تصریح کرد: ملت ایران، نگاه و سیر حرکت و اقتدا به امامت را از عاشورا و قرآن گرفت، انقلاب ما برابر شاه نبود، بلکه انقلابی برابر آمریکا و استکبار بود.

شیرازی ابراز داشت: آمریکا در سال‌های متمادی با طرح‌های مختلف می‌خواهد این انقلاب را بکشند و قدرت از دست رفته خود را بازیابی کند، اما بعد از پیروزی انقلاب و در دوران جنگ، زن و مرد حاضر شدند و جان خود را فدای اسلام، انقلاب و فدای امام کردند.

انقلاب اسلامی به قدرت ایمان ولایت‌فقیه ماندنی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: امروز برخی تصور می‌کنند می‌توانند این ملت را از ولایت جدا کنند، اما اشتباه می‌کنند.

شیرازی ابراز داشت: اگر از شهدا سئوال کنید که برای چه رفتید و جان خود را نثار کردید، می‌گویند چون امام گفته بود و شما هم اگر می‌خواهید جاوید دنیا و آخرت شوید، دست از ولایت بر ندارید.

وی افزود: در وصیتنامه شهدا مکرر آمده‌است که در راه ولایت بمانید، خون خود را نثار کردند که راه امام و انقلاب اسلامی باقی بماند و این خون‌ها عامل بقای انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: دشمنان بدانند این انقلاب به عظمت شهدا، امام و معنویت و قدرت ایمان ولایت‌فقیه ماندنی است.

ملت مانع پایمال شدن خون شهدا می‌شود

وی تصریح کرد: انتخابات باشد، دشمن توطئه کند و در هر صحنه و میدان و سالی، ملت ایران به تبعیت از شهدای گرانقدر خود پای انقلاب ایستاده‌است.

شیرازی عنوان کرد: این ملت زیر یک پرچم سینه می‌زند و آن ولایت فقیه است و تسلیم سخنان آیت‌الله خامنه‌ای هستند.

وی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که پیر و جوان اصرار می‌کنند، برای حضور در سوریه و جنگ با دشمنان اسلام، این ملت اجازه نمی‌دهد، خون شهدا پایمال شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه بیان داشت: ما حاضر هستیم قطعه قطعه شویم، جانمان را فدای رهبر می‌کنیم، اما دست از انقلاب و ارزش‌هایمان بر نمی‌داریم و با یاری خدا این انقلاب ماندنی است.
ارسال نظرات