خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

دشمن بعد از انقلاب به دنبال نابودی شیعه است!

خبرگزاری بسیج: جعفر عسگری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گردهمایی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اصفهان اظهار داشت: یروزی انقلاب شکوهمند و مردمی اسلامی، ثمرات زیادی برای بشریت داشت که با بصیرت، مقاومت و ایستادگی حاصل شد؛چشم دنیا به چگونگی برگزاری آئین های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن امسال قبل از برپایی انتخابات اسفند است.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۶۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، جعفر عسگری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گردهمایی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اصفهان اظهار داشت: یروزی انقلاب شکوهمند و مردمی اسلامی، ثمرات زیادی برای بشریت داشت که با بصیرت، مقاومت و ایستادگی حاصل شد؛چشم دنیا به چگونگی برگزاری آئین های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن امسال قبل از برپایی انتخابات اسفند است.

وی ادامه داد:  احیای اسلام ناب و تشیع علوی از دستاوردهای بزرگی بود که در ادامه به تجلی فرهنگ عاشورایی منجر شد و در آیین ها و برنامه هایی همچون پیاده روی میلیونی اربعین حسینی بروز و ظهور یافت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: رسالت انقلاب ما وطنی، منطقه ای و محلی نیست بلکه جهانی است و باید پاسخگوی نیاز بشریت باشد اما در داخل کشور خودمان می بینیم که هنوز اندر خم یک کوچه مانده ایم و این یک خسارت و زیان بزرگ برای ماست.

وی افزود: بازگویی و بازآفرینی هنرمندانه دستاوردهای انقلاب، کار روابط عمومی هاست و این ظلم بزرگی است که اینها را نادیده و سرسری بگیریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار