خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: سید محمد رضا پاک نژاد، رئیس اتاق اصناف اصفهان در حاشیه برگزاری همایش "اصول مذاکره و مدیریت برند" در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: اگر اصناف مختلف بتوانند با بهره گیری از شیوه های نوین علم امروز فعالیت کنند، فراتر از آنچه مشتری ها انتظار دارند گام های موثری برداشته می شود و سود خوبی هم برای اصناف و هم برای جامعه در بر دارد.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۵۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، سید محمد رضا پاک نژاد، رئیس اتاق اصناف اصفهان در حاشیه برگزاری همایش "اصول مذاکره و مدیریت برند" در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: اگر اصناف مختلف بتوانند با بهره گیری از شیوه های نوین علم امروز فعالیت کنند، فراتر از آنچه مشتری ها انتظار دارند گام های موثری برداشته می شود و سود خوبی هم برای اصناف و هم برای جامعه در بر دارد.

وی ادامه داد: اگر کاسب بتواند با دانش فنی روز در تولید، فروش و خدمت رسانی با مشتری فعالیت کند به طور قطع موفقیت های خوبی در کار و فعالیت خود به دست می آورد.

رئیس جامعه اصناف اصفهان مشتری مداری، ارتباطات و روابط عمومی را سه اصل مهم یک کاسب در شرایط فعلی عنوان کرد و بیان داشت: فعالیت های علمی می تواند رشد و پویایی خاصی در واحد های صنفی و تولیدی به وجود آورد و کسبه را در فعالیت خود به موفقیت نزدیک کند.

وی افزود: در کنار روابط عمومی و مشتری مداری باید توجه به مسائل فنی و علمی حرفه یا شعغل افراد نیز شود چرا که خیلی از فعالیت های شغل ها نیازمند آموزش از لحاظ فنی است.

پاکنژاد تأکید داشت: متأسفانه اصناف سالیان سال است که از علم و دانشگاه دور بودند و در حال حاضر نیز با توجه به شرایط رقابت و مسائل فعلی بازار نیازمند برای رشد و توسعه نیازمند بهره گیری از این از مباحث آموزشی هستند و دانشگاه های علمی و کاربردی در این حوزه بستر مناسبی برای باز کردن پای اصناف به دانشگاه ها هستند.

وی با بیان اینکه بهره گیری از منابع علمی در رشد واحد صنفی نقش موثری دارد، تأکید داشت: منابع علمی می تواند در رشد اقتصادی واحد صنفی حتی در دوران رکورد نقش موثری داشته باشد و خروجی مناسبی به نمایش بگذارد.

رئیس جامعه اصناف اصفهان عنوان داشت: اگر اصناف مختلف بتوانند در از لحاظ تحصیلات آکادمیک گام هایی بردارند به خوبی در شرایط فعلی اقتصاد، تحولات مثبتی صورت می گیرد و رنگ و بوی اصناف تغییر می کند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور دانشگاه علمی- کاربردی بستر مناسبی برای رشد و پویایی اقتصاد کشور است از همین رو مردم انتظار دارند، اصناف در حوزه مباحث علمی نیز وارد شده و با بهره گیری از رویکرد های علمی از ظرفیت این دانشگاه ها برای انتقال تجربیات استفاده کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها