خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: سید مرتضی موسویان‏‏، در نشست مدیران مراکز فرهنگی دیجیتال استان اصفهان با تأکید بر اینکه کار کانون های مساجد، جهاد است، گفت:استاندارد سازی فعالیت هایا آموزشی در ارتقای کیفیت در آموزش موثر است.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۴۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، سید مرتضی موسویان‏‏، در نشست مدیران مراکز فرهنگی دیجیتال استان اصفهان با تأکید بر اینکه کار کانون های مساجد، جهاد است، گفت:استاندارد سازی فعالیت هایا آموزشی در ارتقای کیفیت در آموزش موثر است.

وی ادامه داد:‌ فعالیت های مراکز فرهنگی دیجیتال بدون موازی کاری و کار مشابه باشد که تولیدات افزایش یابد و شبکه ملی و مرکز رسانه های دیجیتال از فعالیت های تولیدی حمایت می کند و همه از ظرفیت های همدیگر استفاده کنند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: فعالیت های آموزشی باید تبدیل به فرصت برای تولید شود و فرصت های تولید را نیز برای این بهره برداران آموزشی دید.

وی افزود: باید فرصت های تولیدی فراهم شود تا اینکه مراکز به سمت حرفه ای شدنن در تولید پیش بروند و و مهارت هایی که فرا می گیرند واقعه مهارت داشته باشند و مهارت خریدار داشته باشند.

موسویان خاطرنشان کرد: خانه های فرهنگ دیجیتال عامل به قوانین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجتمع های استانی هستند و با مجتمع های استانی در ایجاد این شبکه همکاری می کنند و باید این شبکه علاوه بر فعالیت های سازمانی در جهت کسب و کار و آموزش و مسائلی از این قبیل فعال باشد.

وی بر استاندارد سازی فعالیت های آموزشی در مراکز فرهنگی دیجیتال تاکید کرد و گفت:‌ مجتمع های استانی مسئولیت ایجاد یک شبکه استانی برای خانه های فرهنگ دیجتیال دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها