خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: آیت الله طباطبایی نژاد در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی منطقه 9 اصفهان اظهار داشت: متاسفانه با وجود بعضی کم کاری های دولت در بحث آب استان،‌ولی کوتاهی هایی نیز از طرف خود مسؤولین استان به خصوص در زمینه تقسیم آب رودخانه زاینده رود صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۴۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی  منطقه 9 اصفهان اظهار داشت: متاسفانه با وجود بعضی کم کاری های دولت در بحث آب استان،‌ولی کوتاهی هایی نیز از طرف خود مسؤولین استان به خصوص در زمینه تقسیم آب رودخانه زاینده رود صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در زمانی شیخ بهایی با توجه به شرایط و جمعیت آن زمان، آب را به این نحو تقسیم کرد ولی اکنون با توجه به شرایط زمان و جمعیت، باید در نحوه تقسیم بندی آب از شیوه های جدید استفاده کنیم به خصوص در زمینه آب کشاورزی که باید شیوه های نوین در بحث آبیاری مورد توجه کشاورزان قرار گیرد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: عرض رودخانه در طول مسیر، درختانی که در مسیر رودخانه کاشته شده، عدم سرکشی و دقت در بحث میراب ها، عدم استفاده از تکنولوژی های جدید در بستر رودخانه، ساختن خانه در مسیر رودخانه، از جمله مواردی است که به دور از کوتاهی دولت، باعث اتلاف آب به دست خود ما شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها