خبرهای داغ:
معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:
خبرگزاری بسیج: کانون های فرهنگی مساجد از ظرفیت های بزرگی بوده که در راستای بهبود جلوگیری از جنگ نرم و مقابله با دشمن موثر است.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۴۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، کانون های فرهنگی مساجد از ظرفیت های بزرگی بوده که در راستای بهبود جلوگیری از جنگ نرم و مقابله با دشمن موثر است.

جت الاسلام رمضانعلی معتمدی درباره این ظرفیت اظهارداشت: هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد در سطح استان ها و شهرستان ها بر اساس مصوبه ٣٠٢ شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل می شود.

وی ادامه داد: تشکیل این هیئت با توجه به تاکیدات استاندار اصفهان به صورت مرتب و با برنامه ریزی مدون هر شش ماه یکبار در سطح استان و هر شش ماه یکبار در سطح شهرستان ها برگزار می شود که فرصتی برای تبادل نظر و تصمیم گیری برای مسائل فرهنگی مساجد استان اصفهان است.

حجت الاسلام معتمدی با اشاره به توجه مسئولان ارشد استانی برای تشکیل این هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد، بیان داشت: مسئولان ارشد استان اصفهان نسبت به کانون های مساجد نگاه ویژه ای دارند که با تشکیل هیئت نظارت و حضور مسئولان ارشد استانی کارهای مربوط به مسائل فرهنگی مساجد و کانون های مساجد دنبال می شود.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیازمند کمک مسئولان هستند و کمک مسئولان موجب می شود که ظرفیت های این مراکز افزایش و بستر برای جذب کمک های مردمی فراهم شود.

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات فرهنگی با حضور مدیران کل فرهنگی و اجتماعی استان بستری برای افزایش تعاملات بین بخشی و رفع موانع و مشکلات می شود وتشکیل این جلسات در سطح شهرستان ها نیز مایه امید و رونق در فعالیت های فرهنگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها