خبرهای داغ:
معاون عملیات نیروی زمینی سپاه گفت: دلاوران و سرداران مدافع حرم با ایستادگی خود در مقابل دشمن تکفیری باعث وارد شدن ضربات محکم به این گروه و نا امیدی دشمنان اسلام شده است.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۳۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،علی‌اکبر پور‌جمشیدیان ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سعید سیاح طاهری مدافع حرم حضرت زینب و رقیه (س) اظهار کرد: این شهدای بزرگوار برای دفاع از دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با از خودگذشتگی و ایستادگی تا آخرین قطره خون خود، برای اهداف پاک خود در مقابل دشمنان دین و اهل بیت (ع) ایستادند.

وی با بیام اینکه این افراد هیچ‌گاه در راه خود اهداف مادی را در نظر نگرفتند، افزود: شهادت برای دفاع از مقدسات و در راه خدا تنها دلیل این شهدای مطهر برای مبارزه علیه باطل بوده است.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه این شهدا با ایستادگی خود جبهه سپاه اسلام در مقابل دشمن تکفیری را قدرتمند کرده و همواره در کنار ولایت بوده‌اند، خاطرنشان کرد: حرم مطهر حضرت زینب (س) به میعادگاه مسلمانان تبدیل شده و رزمندگان و دلاورانی از تمام مناطق زمین برای دفاع از آن حرکت می‌کنند.

پور‌جمشیدیان در پایان اضافه کرد: این دلاوران و سرداران با ایستادگی خود در مقابل دشمن تکفیری باعث وارد شدن ضربات محکم به این گروه و نا‌امیدی دشمنان اسلام شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها