خبرهای داغ:
عضو فعال کاروان گفتمان انقلاب اسلامی گفت:در تاریخ ۲۹ دی ماه از ۸ صبح لغایت ۹ شب توسط ۱۵ نفر از اساتید و در بیش از ۱۷ شهرستان خوزستان بالغ بر ۵۶ برنامه در زمینه مباحث گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۳۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام مجیدرضافولادی، امروز در نشست خبری کاروان گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: گفتمان انقلاب نخستین‌بار توسط امام خمینی(ره) صورت گرفت و با مردم و در درون جامعه این گفتمان را آغاز کردند.

وی افزود: اگر به گذشته بنگریم متوجه می‌شویم که رهبر درباره کلیات انقلاب با مردم صحبت  و با مسئولان و اشخاص بحث می‌کردند به طوری که بحث‌ها و دیدارها متداول‌تر بود.

عضو فعال کاروان گفتمان انقلاب اسلام بیان کرد: مقام معظم رهبری تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و نیز غارت فرهنگی را مطرح کردند و اکنون بنا بر اقتضای زمان گفتمان انقلاب را بیان می‌کنند.

وی گفت: اداره نظم عمومی جهانی، تمدن اسلامی، گذر از پیچ تاریخی، اقتصاد مقاومتی، نفوذ و تحریف مکتب امام از جانب مقام معظم رهبری مطرح شده‌اند و اکنون گفتمان رهبری موضوع مهم دیگری است که اگر در دل آحاد جامعه بیان نشود فایده و نتیجه‌ای نخواهد داشت.

حجت الاسلام فولادی عنوان کرد: گسترش گفتمان انقلاب وظیفه دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی نیست بلکه تشکل‌های مردمی و فعالان در عرصه جامعه باید این امر را انجام دهند. اگر این کار حاکمیتی انجام شود، پذیرش در دل مردم به راحتی اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: "رهبری درمورد موضوع گفتمان می‌فرمایند: گفتمان مانند هوایی است که از یک طرف به‌صورت دائم دمیده می‌شود و از طرف دیگر خارج می‌شود و زمانی‌که دمیدن قطع شود تنفس هم قطع خواهد شد" و نیز " رئیس‌جمهور همان‌طوری فکر خواهد کرد که مردم فکر می‌کنند" به همین دلیل از آنجا که اساتید به طور مستقیم با مردم به گفتمان می‌پردازند با متوجه شدن مردم، مسئولان ما مجبور خواهند شد به آنچه که مردم می‌گویند عمل کنند.

عضو فعال کاروان گفتمان انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرماید " انقلابمان، انقلاب اسلامی است و گفتمانمان تکیه بر سیره‌ی اهل‌بیت، دین و شریعت ما است" تصریح کرد: در این مرکز با دو قشر  نخبگان خواص در شهرستان ها، استان ها و روستاها و قشر مردم در ارتباط هستیم که با وجود اساتید این مرکز هدایت می‌شوند.

وی گفت: در تاریخ 29 دی ماه از 8 صبح لغایت 9 شب توسط 15 نفر از اساتید و در بیش از 17 شهرستان خوزستان بالغ بر 56 برنامه در زمینه مباحث گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود  و نیز با حضور اقشار متخصص و مردمی بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد فعال مرکزی 16 شهرستان با عموم مردم نسبت به دو موضوع مطرح شده نفوذ و تحریف مکتب امام خمینی(ره) از جانب مقام معظم رهبری، گفتمان می‌شود.

حجت الاسلام فولادی با بیان اینکه رسانه‌ها مهمترین نقش را برای بیان اهداف و انگیزه‌های این کاروان ایفا کنند، عنوان کرد: کاروان انقلاب اسلامی دومین سفر خود را به خوزستان انتخاب کرده است و نخستین سفرش به استان مازندران با 10 استاد و 31 برنامه بوده است. در آخر مباحث مطرح شده جمع بندی شده و به مستنداتی تبدیل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها