جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات از ماموریت‌های سپاه قدس است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از ماموریت‌های سپاه قدس گیلان است و با وجود دو هزار پایگاه مقاومت در سطح استان گام‌های موثری در راستای مشارکت حداکثری بدون دخالت در انتخابات برداشته شده است.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۱۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

سردار مهدی کاظمی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزایر بسیج از گیلان اظهار کرد: گام‌های خوبی در پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در استان برداشته شده است.

وی به دو ماموریت سپاه طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات از ماموریت‌های سپاه قدس گیلان است و با وجود دو هزار پایگاه مقاومت در سطح استان گام‌های موثری در راستای مشارکت حداکثری بدون دخالت در انتخابات برداشته شده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، نقش مردم در انتخابات را مهم خواند و بیان کرد: همکاری لازم با دستگاه‌های فرهنگی به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات در حال انجام است.

کاظمی‌پور حفظ و امنیت انتخابات را دومین ماموریت سپاه دانست و تصریح کرد: تفاهمنامه همکاری بین فرمانده انتظامی استان و فرمانده سپاه قدس گیلان مبنی بر تامین امنیت صندوق‌های رای در صورت درخواست تقاضا منعقد شده است.

وی خواستار توجیه اداره‌های شهرستانی در استفاده نکردن از امکانات دولتی غیر از ساعت‌های اداری شد و گفت: حفظ وحدت بین اقوام و گروه‌های مختلف در شهرستان‌ها حائز اهمیت است.

این مسئول با تاکید بر کنترل فضای مجازی، خاطرنشان کرد: کنترل فضای مجازی در جلوگیری از ایجاد چالش روانی در جامعه تاثیرگذار است و می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع جرم داشته باشند.

ارسال نظرات