علی اشرف خانلری
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش:
خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و خانواده در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، مهم ترین هدف شوراهای آموزش و پرورش را استیفای حقوق این دستگاه برشمرد.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۱۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مرضیه گرد با بیان اینکه یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسعه مشارکت‌های مردمی و حضور مردم در آموزش و پرورش است، گفت: فرهنگ نظارت مردم در این شوراها باید توسعه و گسترش یابد.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی با اشاره به تصویب قانون تشکیل شوراها در 29 دی ماه سال 72  توسط شورای نگهبان، افزود: در حال حاضر 679 شورا با حضور 9489 عضو متشکل از استانداران، فرمانداران و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، روسای ادارات آموزش و پرورش، نمایندگان اولیاء و مربیان و ... فعالیت می‌کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: 94 درصد فرمانداران و بخشداران و 84 درصدی استانداران در کنار مدیران کل آموزش و پرورش در شوراها حضور دارند که   سه هدف اصلی برای این شوراها تعریف شده و مهم ترین آن استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بهره‌گیری از کلیه امکانات موجود در دستگاه‌های مختلف کشور است.

گرد افزود: استیفای حقوق مادی و معنوی آموزش و پرورش در شوراهای آموزش و پرورش یک اصل است و اظهار امیدواری کرد که آموزش و پرورش به دغدغه همه نهادها و آحاد مردم تبدیل شود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار