مهمترين وظيفه پليس را تامين نظم و امنيت و حفظ حقوق شهروندي عنوان کرد و گفت : پليس با نظم و انظباط خود احساس امنيت را در جامعه افزايش مي دهد.
کد خبر: ۸۶۲۳۵۸۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان در مراسم صبحگاه ستادي فرماندهي انتظامي استان زنجان طي سخناني از کليه کارکنان خواست با رعايت انضباط ظاهري و معنوي، احساس مسئوليت در ماموريت هاي محوله و همچنين برخورد اسلامي و در خور شان پليس ايران اسلامي، الگويي مناسب براي آحاد مردم باشند .

سرهنگ مراد جعفري افزود: ماموريتي که بر اساس نظم و انضباط طراحي و برنامه ريزي نگردد ، توفيقي نخواهد داشت و اقتدار پليس را کاهش مي دهد.

وی بيان داشت: بايد احترام به مردم و رعايت حقوق شهروندي را در سرلوحه كارهايمان قرار داده و با مردم با متانت و خوشرويي رفتار كنيم تا مردم از ما راضي باشند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان با بيان اينكه افزايش احساس امنيت در جامعه بستگي به اقتدار و آمادگي پليس دارد، افزود كار پليس با نظم و انضباط معنا پيدا مي كند.

سرهنگ جعفري در ادامه با اشاره به رعايت نظم و انضباط در ميان کارکنان، بيان داشت: رعايت نظم و انضباط از سوي تمامي کارکنان لازم و ضروري است و فرماندهان واحدها نيز بايد نسبت به رعايت موضوع انضباط در حوزه کاري خود پيشقدم باشند و سپس اجراي دقيق اين مهم را از زير مجموعه خود نيز بخواهند.

وي گفت:رعايت انضباط به خصوص انضباط ظاهري مهم‌ترين مشخصه پليس شايسته است و پليس در كنار تلاش شبانه ‌روزي براي خدمت رساني مطلوب در جامعه، بايد داراي انضباط معنوي و ظاهري باشد.

سرهنگ جعفري مشاركت مردم را در كاهش جرائم موثر خواند و اظهار داشت:تجربه نشان داده كه هر جا مردم با پليس همكاري داشتند طرح ها و ماموريت ها با موفقيت بيشتري اجرا شده است.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان آراستگي به فضايل معنوي، اخلاق حسنه و مردم داري را از ضروريات ماموريتي نيروي انتظامي عنوان كرد و افزود: موفقيت ناجا در سنگر تامين نظم و امنيت جامعه و ارتقاي آرامش عمومي، ريشه در عزت نفس، ولايت پذيري و اخلاص كاركنان آن دارد كه بازتاب آن را مي توان در كسب رضايتمندي مردم مشاهده كرد.

ارسال نظرات