خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مکتب امام(ره) مکتب جاودانه‌ای است، گفت: عده‌ای به دنبال ایجاد تحریف در این مکتب هستند که نباید اجازه بدهیم خدشه ای به این مکتب وارد شود و آن را تحریف کنند.
کد خبر: ۸۶۲۳۵۶۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
مکتب امام(ره) مکتب جاودانه‌ است/ ماهیت و هویت آمریکا هیچ تغییری نکرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سعید فرجیان‌زاده ظهر امروز در یادواره شهید حق‌گویان شهید شاخص بسیج اصناف کشور اظهار داشت: شهدا در مکتب امام (ره) درس آموختند و پپرورش یافتند.

وی با بیان اینکه این راه امام(ره) است که ما را به این عزت و سربلندی رسانده است، گفت: ما هر چه داریم از برکت و خون شهداست.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: عزت و سربلندی کشور، امنیت در منطقه، دانش هسته‌ای و... تمام از ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر است.

وی با بیان اینکه مکتب امام(ره) مکتب جاودانه‌ای است، تصریح کرد: عده‌ای به دنبال ایجاد تحریف در این مکتب هستند که نباید اجازه بدهیم خدشه ای به این مکتب وارد شود و آن را تحریف کنند.

فرجیان‌زاده با اشاره به اصول مهم و اساسی مکتب امام(ره) بیان داشت: از دوری از اشرافیت و ساده زیستی از اصول مهم مکتب امام (ره) است.

وی با اشاره به اینکه در مکتب امام(ره) آمریکا شیطان بزرگی است، گفت: آمریکای جنایتکار که حامی صدام بود امروز نیز حامی داعش است و در ماهیت و هویت آن هیچ تغییری ایجاد نشده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: کسانی که امروز صحبت از شورایی شدن رهبری می‌کنند این حرف ها خلاف قانون اساسی است و بوی فتنه از آن می‌آید.

وی با بیان اینکه این انحراف‌ها و تحریف‌ها در مسیر امام(ره) و رهبری خللی ایجاد نخواهد کرد، اظهار داشت: کسانی که خواستار عزت و سربلندی اسلام را هستند باید مکتب امام(ره) را طی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات