جلسه قرارگاه شهرستانی اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزان شهرستان اردكان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۹۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اردکان به منظور بررسی و تبادل نظر، جلسه قرارگاه شهرستانی اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزان خواهر در اردکان برگزار شد.

در این جلسه که امام جمعه، فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر، مدیر آموزش و پرورش، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردکان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و مسئولین ادارات و نهادهای مختلف شهرستان حضور داشتند ، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در سخنانی بر انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه تأکید کرد .

سرگرد پاسدار حسین هاتفی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این برنامه در سال گذشته ، به اعزام دانش آموزان خواهر به اردوی راهیان نور در بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و خواستار همکاری همه مسئولین در جهت برگزاری هرچه بهتر این اردو شد .

در ادامه ، مدیر اداره آموزش و پرورش اردکان در سخنانی گفت : اردوی راهیان نور باعث تحول در نسل جوان می شود و هدف اصلی برگزاری اردوی راهیان نور آمادگی دفاعی مدارس ، آشنایی دانش آموزان با سیره و منش شهداء است .

محمد اشرفیان افزود : تمام تمهیدات لازم جهت اعزام دانش آموزان به این سفر معنوی اندیشیده شده است تا دانش آموزان بتوانند بهترین بهره برداری را داشته باشند تا پس از بازگشت ، به عنوان سفیر ، پیام شهداء را به دیگران انتقال دهند .

وی از مسئولین شهرستان خواست ضمن مساعدت در زمینه های مختلف فرهنگی و ... با همراهی با دانش آموزان در این اردو از نزدیک با برنامه ها و مسائل و مشکلات این اردو آشنا شوند.

در این جلسه مقرر گردید با همکاری و هماهنگی همه دستگاه های مسئول ، دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان اردکان در قالب 10 دستگاه اتوبوس و طی دو نوبت جداگانه جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند .

ارسال نظرات