رئیس ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری به نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تاثیر و نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۴۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ علی گرجی در جلسه ستاد دهه‌ی فجر شهرکرد که با محوریت اصناف و بازاریان در سالن شهید جعفرزاده فرمانداری شهرکرد برگزار شد با اشاره به نقش مؤثر اصناف در پیروزی انقلاب‌اسلامی اظهار کرد: اصناف در پشتیبانی از انقلاب اسلامی فداکاری‌های بسیاری کردند که حتی در برخی موارد موجب بروز مشکلاتی نیز برای فعالیت آنان از سوی ساواک می‌شد.

وی تصریح کرد: با آغاز دفاع مقدس، خدمات اصناف و بازاریان به انقلاب بیشتر نمایان شد، هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی، نیازمند فداکاری ها و رشادت های بسیاری بود، که تنها از ملت بزرگ ایران شایسته آن بودند.

رئیس ستاد دهه فجر استان تبیین نقش برجسته این قشر را بسیار ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان بدون کوچک‌ترین چشم داشتی و توقعی در دو جبهه شهادت و اهدای مال و اموال خود به جهاد و دفاع برخواستند و با اهدای 64 هزار شهید که دو هزار و 500 نفر از این شهدا از رؤسای اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی کشور بودند، وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

ارسال نظرات