به کمک خیرین بسیجی

جهیزیه 3 نو عروس کرمانی تکمیل شد

در یک اقدام خدا پسندانه به ۳ نوعروس بی بضاعت بسیجی شهرستان رودبار توسط خیرین بسیجی کمک هزینه جهیزیه اهدا شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۴۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر و بسیجیان حوزه ابوذر رودبار کرمان و در راستای دستگیری  و کمک به محرومان و مستضعفان سیره حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) او همچنین در راستای تحقق طرح های محرومیت زدایی، خیران بسیجی شهرستان رودبار جنوب به ۳  نو عروس جهیزیه و وسایل ضروری منزل از قبیل یخچال،گاز و جارو برقی را اهدا نموده اند.

فرمانده حوزه مقاومت ابوذر ناحیه رودبار در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات  با اشاره به این نکته که تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند یک سنت حسنه است، اظهار کرد: حضور بسیج در عرصه کمک به نیازمندان مثال زدنی است و بسیجیان خیر در این عرصه همیشه پیشگام هستند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک بازوی قوی در جهت خدمت رسانی به قشر محروم و مستضعف جامعه فعالیت های مطلوبی ارائه کرده است.

فرمانده حوزه مقاومت ابوذر بیان داشت: افراد مستطیع به افرادی که نیازمند هستند کمک رسانی کنند و این امرخداپسندانه را رواج دهندکه با این عمل نیکوکارانه بسیاری از جوانان می توانند با تسهیل شرایط ازدواج به این سنت حسنه عمل کنند و مشکلات مالی بسیاری از افراد نیازمند نیز حل می شود.

وی در پایان افزود: این اقدام خداپسندانه توسط خیرین باعث دلگرمی زوج های جوان شده که سعی می کنند ازهمان ابتدای زندگی مشترک با وجود امکانات اندک بهترین زندگی را برای خود رقم بزنند امیدواریم این عمل خیر تداوم داشته و باقیات صالحات این عزیزان نیکوکار باشد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار