خبرهای داغ:
یک مدرس دانشگاه گفت: بسیج و بسیجی می تواند به عنوان یک مطالبه گر جدی در عرصه فرهنگی کشور و حتی سایر عرصه ها مطرح باشد.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۱۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

محمود کرامتی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج افزود: نقش بسیج به گونه ایست که در بسیاری موارد بسیج مجری است و می تواند بسیاری از مصوبات مجمع عالی بسیج کشور را عملی سازد و در بخش دیگر که قادر به اجرا نیست در مقام یک مطالبه گر جدی می تواند باشد.

وی اظهار کرد: بسیج قادر است و باید در جاهایی که توان عمل به مصوبات مجمع عالی بسیج را دارد در سطح نواحی و مناطق به این موارد عمل کند و جایی که توان عمل و اجرا ندارد و نمی تواند از مسوولان استفاده کند.

کرامتی بیان کرد: عمل کردن در سطح استان ها به مصوبات مجمع با محدودیت هایی مواجه می شود و می تواند حتی برخی از مصوبه ها در استان ها اجرا نشود ولی به صورت بومی سازی می توان این مصوبات را پیاده کرد و زیاد دور از انتظار نیست.

وی با قدردانی از برگزار کنندگان مجمع عالی بسیج کشور در مشهد اظهار کرد: برنامه ریزی مجمع خوب و برنامه ریزی شده بود،هم در سخنرانی های عمومی و هم در کمسیون ها و با جدیت مسایل فرهنگی، فکری و دغدغه های کشور بررسی شد ولی میزان ترتیب اثر دادن به مطالب جمعبندی شده موضوع دیگری است.

این استاد دانشگاه گفت: نقاط قوت مجمع عالی بسیج کشور این بود که جمع کردن و سازماندهی این همه صاحب نظر و جمعبندی نظرات آنها کاری بس عظیم است و این بیانگر پتانسیل بالای بسیج است .

وی بیان کرد: این مجمع و مصوبات آن نتایج خوبی خواهد داشت چراکه بسیج حالت خود جوش دارد و مصوبات قابلیت اجرایی بالایی می تواند داشته باشد.

ارسال نظرات