مدیراجرایی هئیت رزمندگان کشور اظهار داشت: در مسائل سیاسی از قبیل انتخابات، نظرات مقام معظم رهبری را تبیین می کنیم اما حزب سیاسی نیستم و شخص خاصی را معرفی نمی کنیم.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۹۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسيج در کرمان مدیراجرایی هئیت رزمندگان کشور اظهار داشت: در مسائل سیاسی از قبیل انتخابات، نظرات مقام معظم رهبری را تبیین می کنیم اما حزب سیاسی نیستم و شخص خاصی را معرفی نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علی اکبر مداحی، مدیراجرایی هئیت رزمندگان کشور، امروز(۲۸دی) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه هیئت رزمندگان از سال 76 با مجوز مقام معظم رهبری در سطح کشور تشکیل شد، افزود: در دوران دفاع مقدس نیز این هیئت در استان‌هایی از جمله مشهد، قم و خوزستان فعالیت می کرد که از سال 76 با هم تجمیع شدند و یک ستاد مرکزی را تشکیل دادند.

وی از وجود 400 شعبه اصلی هیئت رزمندگان در سطح کشور خبرداد و گفت: 250 شعبه خواهران و 250 شعبه برای جوانان و نوجوانان زیرمجموعه این شعب اصلی در سطح کشور هستند.

مدیراجرایی هئیت رزمندگان کشور با بیان اینکه هیئت رزمندگان کشور از 150 نفر هیئت امنا تشکیل شده که هفتگی جلسات سیاست گذاری و برنامه ریزی هئیت در رابطه با مسائل فرهنگی و سیاسی برگزار می کنند، خاطرنشان کرد: در مسائل سیاسی از قبیل انتخابات، نظرات مقام معظم رهبری را تبیین می کنیم اما حزب سیاسی نیستم و شخص خاصی را معرفی نمی کنیم.

سید ابراهیم یزدی، مسئول هیئت رزمندگان استان هم با اشاره به سفر مداحی به استان، حضور در هفتمین همایش مدیران اجرایی هیئت رزمندگان استان، نشست با هیئت امناء و هیئت اجرایی هیئت رزمندگان استان، نشست و پرسش و پاسخ با این مدیران، واحد خواهران، پیروان عترت، مسئولین خادمین و جوانان و نوجوانان عاشورایی وابسته به هیئت رزمندگان را از اهداف این سفر ذکر کرد.

وی افزود: حبیب زاده، مدیر امور شهرستان ها و خانم ساکت، مدیر پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام کشور نیز در این برنامه ها حضور دارند و نشست پرسش و پاسخ پیرامون بصیرت افزایی و توجه به حضور حداکثری مردم در انتخابات،  راهکارهایی جهت جذب جوانان، استفاده از فضای مجازی و دوری از برنامه های ضربه زننده به اصل اسلام و توجه ویژه به مناسبت های اساسی مربوط به اهل بیت است.

 
 
ارسال نظرات