خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع):
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: خیابان چهارمردان سند انقلاب اسلامی است بنابراین ایجاد یادمان‌هایی در آن همچون یادمان‌های راهیان نور و مناطق عملیاتی برای متمایز کردن این خیابان و اجرای برنامه‌های روایت‌گری ضروری است.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۹۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا فقیهی شب گذشته در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن امام جواد استانداری برگزار شد گفت: کمیته‌های نیروهای مسلح و بسیج برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان برنامه محوری نظام را انجام داده‌اند.

وی افزود: اجرای برنامه توسط گروه موزیک نیروهای مسلح، اجرای برنامه در شبستان امام خمینی، غبارروبی گلزارهای شهدا، حضور در نماز جمعه و گلباران بیت حضرت امام از جمله فعالیت‌های این ستاد در دهه فجر خواهند بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم با اشاره به اجرای برنامه‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: از صدا و سیمای مرکز قم درخواست کردیم که ساعت 7 صبح روز 22 بهمن در میدان مطهری ویژه‌برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان اجرا کند.

وی بیان کرد: با توجه به هزینه‌های بالایی که استان برای تیم فوتبال صبا خرج می‌کند، حضور سرمربی و بازیکنان این تیم در راهپیمایی بازتاب خوبی خواهد داشت.

فقیهی خاطرنشان کرد: باید برای ساکنان منطقه پردیسان اتوبوس‌هایی برای رفت و برگشت تدارک دیده شوند تا حضور آن‌ها در راهپیمایی به آسانی صورت بگیرد بنابراین شرکت اتوبوسرانی به این امر توجه کند.

وی با تاکید بر لزوم تزیین نمای بیرونی ادارات گفت: هر اداره‌ای باید نمای بیرونی ساختمان خود را تزیین کند تا جو انقلابی بر شهر حاکم شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) یادآور شد: خیابان چهارمردان سند انقلاب اسلامی است و حتما باید یادمان‌هایی در آن ایجاد شوند.

وی ادامه داد: ایجاد یادمان‌هایی همچون یادمان‌هایی که در راهیان نور و مناطق عملیاتی احداث شده‌اند برای متمایز کردن این خیابان از سایر خیابان‌ها و اجرای برنامه‌های روایت‌گری ضروری است.
ارسال نظرات