خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 از اجرای ده ها ویژه برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در مساجد و مدارس منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۷۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ برومند نامداری در حاشیه نشست کمیته پشتیبانی و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان ری گفت: ده ها ویژه برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر نظیر روایتگری انقلاب، تریبون آزاد انقلاب اسلامی، پخش فیلم های انقلابی و یادواره شهدا به اجرا گذاشته می شود.

نامداری دانش آموزان و نوجوانان را از مهمترین گروه های هدف این برنامه های مناسبتی برشمرد و افزود: ده ها ویژه برنامه فرهنگی ویژه بیش از 300 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان ری برای ایام دهه فجر پیش بینی شده است که در مساجد، مراکز فرهنگی و سراهای محله اجرا خواهد شد.

وی به برپایی غرفه های فرهنگی در میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره کرد و افزود : باهماهنگی امور مساجد شهرستان ری ، مبلغین اسلامی و روحانیون جهت پاسخگویی به سوالات شهروندان تحت عنوان روشنگری انقلاب در این غرفه ها مستقر خواهند شد.

به گفته نامداری نواختن زنگ انقلاب، برپایی ایستگاه صلواتی در جایگاه جلوس امام خمینی(ره)، آئین غبارروبی و گل افشانی گلزار شهدای بهشت زهرا، حضور و تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) نیز از دیگر برنامه های این ایام مبارک خواهد بود.

وی آذین بندی و فضاسازی شهری ، متناسب با ایام مبارک فجر، بزرگداشت مفاخر انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های سرای محله های 20 گانه این منطقه دراین ایام برشمرد و گفت: فضاسازی تبلیغی سطح منطقه با محوریت آموزه های امام راحل و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  در نظر گرفته شده است و تجلیل از مقام شامخ شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا را نیز در برنامه های دهه فجر94 خواهیم داشت.

این نشست با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 ، جانشین سپاه شهرستان ری، معاون فرهنگی فرهنگسرای ولاء، معاون فرهنگی بنیاد شهید ، نماینده اداره صنعت و معدن و تجارت ، نماینده دانشگاه پیام نور ، معاون دانشگاه فرهنگیان ، معاون امور مساجد ، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی ، نماینده روابط عمومی فرمانداری و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد شهرستان ری برگزار شد.

 

ارسال نظرات