خبرهای داغ:
مرکز بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) که توسط یکی از خیران اهوازی احداث شده است از این پس همه خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم به ویژه ساکنان منطقه محروم کوت عبدالله اهواز ارائه خواهد داد.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۴۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،مرکز درمانی و بهداشتی امام رضا(ع) که به همت یک خیر خوزستانی در کوت عبدالله اهواز احداث شده است توسط مسئولان استانی و کشوری امروز به بهره برداری رسید.

محمدمهدی ایازی در آئین افتتاح این مرکز درمانی با اشاره به جمعیت حدودا 30درصدی روستانشین در کشور اظهارداشت: در میان این جمعیت روستایی جمعا بیش از 22هزار خانه بهداشت روستایی وجود دارد که خدمات بهداشتی و درمانی را در روستاها به مردم ارائه می‌دهند.

وی بااشاره به احداث مراکز بهداشتی توسط وزارت بهداشت گفت: در مرحله نخست 24میلیون شهروند ایرانی زیر پوشش مراکز بهداشتی وزارت بهداشت می‌روند و تمامی خدمات بهداشتی اعم از خدماتی مانند واکسیناسیون و سایر خدمات بهداشتی به مردم ارائه می‌شود.

قائم مقام وزیر بهداشت وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی در ادامه طرح تحول سلامت کار بسیار بزرگی را شروع کرده که اولین گام آن در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی برداشته خواهدشد.

وی با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت در جهت توسعه افراد تحت پوشش این طرح نیز گفت: در آستانه دهه فجر امسال در بهمن‌ماه بالغ بر 2800 مرکز سلامت و بهداشت در کشور به بهره برداری می‌رسد که اقدامی بزرگ برای توسعه خدمات بهداشتی است.

ایازی ابراز امیدواری کرد در سال آینده این شبکه بهداشتی در راستای طرح ملی سلامت بتواند شامل تمامی هموطنان شود و تاکید کرد: عملا با اجرای این طرح‌ها به دنبال پوشش نظام پزشکی خانواده در سراسر کشور هستیم.

وی همچنین به یکی از چالش‌های این وزارت اشاره کرد و گفت" امسال در هرصورت با کمبود منابع لازم در بخش درمان مواجه بودیم و در زمینه تخصیص منابع تحت فشاربودیم اما همچنان با جدیت به دنبال اجرای کامل پروژه‌ها هستیم.

  مرکز بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) که توسط یکی از خیران اهوازی احداث شده است از این پس کلیه خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم به ویژه ساکنان منطقه محروم کوت عبدالله اهواز ارائه خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها