خبرهای داغ:
استاندار همدان:

همدان ظرفیت‌های بسیاری در زمینه گردشگری دارد

استاندار همدان با بیان اینکه میراث فرهنگی گردشگری اولویت استان همدان است، گفت: همدان ظرفیت‌های بسیاری را در زمینه گردشگری دارد.
کد خبر: ۸۶۲۳۲۴۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیک‌بخت امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان بابیان اینکهدر هفته گذشته شاهد بودیم که دلاور مردان ایران اسلامی توفیق داشتند که قایق جنگی امریکا را محاصره کنند، اظهار داشت: دلاور مردان ایرانی تفنگ‌داران آمریکایی را دستگیر کردند و امریکا به‌اشتباه خود اعتراف کرد.

وی در این مورد ادامه داد: ناوگان امریکا و فرانسه در عرصه آب‌های خلیج‌فارس به این نتیجه رسیدند که مرز ایران قابل فتح نیست.

استاندار همدان با اشاره به مسئله برجام و به نتیجه رسیدن آن، افزود: نهایی شدن برجام توفیقی بود که نصیب ایران شد و بعد ۱۲سال تصویب ۱۲ قطعنامه شکننده علیه ایران، دیدیم که به لطف خدا و تدبیر دولت تدبیر و امید و با حمایت خستگی‌ناپذیر ملت ایران که خواست آن‌ها حل مسئله برجام بود و حمایت کارساز مقام معظم رهبری از دولت و مذاکرات برجام به نتیجه رسید.

وی در ادامه سخنانش بیان کرد: با رسمیت شناختن حق غنی‌سازی ایران برجام به نتیجه رسید و به نظر بنده رخدادی را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مهمی برجام نداشتیم چراکه در مسئله برجام ایران در برابر دنیا و ۳۵ کشور بزرگ بود حقانیت ایران پذیرفته‌شده است .

نیک‌بخت با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات هدفی بوده که دنبال می‌شود اما با تعداد افرادی که رد صلاحیت شده است به نظر می‌رسد این موضوع با مشکل روبرو شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه میراث فرهنگی گردشگری اولویت استان همدان است، عنوان کرد: همدان پتانسیل‌های زیادی را در زمینهٔ گردشگری دارد و اگر ایراد و کمی و کاستی بوده در حوزه مدیریت بوده است.

استاندار همدان بابیان اینکه کشورها در حال سبقت از یکدیگر برای آمدن به ایران هستند، افزود: کشورهای رقیب گردشگری ناامن هستند و مقصد گردشگری مناسب نیستند و ایران مقصد گردشگری است و این‌ها درنتیجه به سرانجام رسیدن بر جام است.

وی با تأکید بر این موضوع که میراث برای من مهم است، اظهار داشت: یک آجرهم نباید از بناهای میراثی استان همدان آسیب ببیند.

نیک‌بخت با اشاره به اینکه گردشگری یک صنعت است، افزود: مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان همدان باید برنامه داشته باشد و صنایع‌دستی و گردشگری همدان همه پتانسیل است و باید روی آن کار شود.

وی بابیان اینکه امیدواریم با کمک سازمان میراث فرهنگی اعتبارات میراث فرهنگی همدان افزایش یابد، عنوان کرد: مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان همدان کار کردند و کار مثبتی انجام دادند.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان نیز در این مراسم بابیان اینکه اتفاقات مثبتی در حوزه گردشگری کشور افتاده است، گفت: فرصت طلایی که دولت تدبیر وامید در حوزه گردشگری ایجاد کرده استفاده اتفاقاتی مثبت در حوزه گردشگری افتاده است.

ریحان سروش مقدم اظهار داشت: سال ۲۰۱۶ ثبت شهر خلاق لالجین به‌عنوان پایتخت سفال و در سال ۲۰۱۷ نیز سال ثبت یکی از آثار تاریخی و طبیعی استان همدان در پیش رو است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار