سرپرست معاونت بهره وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ظرفیت مناسبی جهت سرمایه گذاری در سطح استان در موقوفات استان وجود دارد و این روند در استان شتاب می گیرد.
کد خبر: ۸۶۲۳۱۹۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، ابراهیم رستمیان در نشست تخصصی وقف و اقتصاد که با حضور مدیران اوقاف و امور خیریه استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: طی سال های اخیر تحول خوبی در حوزه بهره وری موقوفات روی داده است و پروژه های متعددی در حوزه سررمایه گذاری در سطح استان در حال احداث می باشد.

وی افزود: مطالعات اولیه و بررسی موقوفات جهت شناسایی رقبات مستعد سرمایه گذاری در ادارات در دستور کار است و با تشکیل یک تیم متشکل از متخصصین حوزه های عمرانی و کشاورزی ، پروژه های متعددی بررسی شده است.

سرپرست معاونت بهره وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطر نشان کرد:اطلاعات اولیه بسیاری از پروژه های مستعد سرمایه گذاری در سطح استان جمع آوری شده است و در مرحله تدوین ، طراحی و انتشار است.

وی تصریح کرد: جزوه های معرفی پروژه های مستعد سرمایه گذاری موقوفات استان در دست تهیه و تدوین است و در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

رستمیان اظهار کرد: سرمایه گذاران با توجه به پتانسیل موجود در موقوفات می توانند ، به راحتی و بدون دغدغه در این پروژه ها سرمایه گذاری کنند.

برگزاری نشست های متعدد با صاحب نظران در حوزه های اقتصادی یکی دیگر از برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در راستای افزایش کارآمد کردن برخی از اماکن و بناهای موجود است، که رستمیان به آن اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها