مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با استفاده از ظرفیت فعالان قرآنی باید در فعالیت های قرآنی استان تحول ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۶۲۳۱۹۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع رسانی وقف در استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: قرآن کتابی آسمانی و امانتی گران مایه از سوی پیامبر گرامی اسلام در بین امت اسلامی است.

وی افزود: باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت جامعه قرآنی و اجرای برنامه هایی در زمینه های مختلف قرآنی، زمینه بهره مندی بیشتر آحاد جامعه از مفاهیم این کتاب آسمانی را فراهم کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: برگزاری نشست های مشترک با فعالان قرآنی و استفاده از ایده های این قشر فرهیخته جامعه، در ایجاد تحول در برنامه ها موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در طول سال برنامه های متنوع قرآنی در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در حال برگزاری است که در نظر داریم با استفاده از توان فعالان قرآنی، به سوی کاربردی تر کردن بخشی از این برنامه ها پیش رویم.

واحدی خاطر نشان کرد: همه باید قرآن را به عنوان نقشه زندگی قرار دهیم و از مفاهیم ارزشمند آن جهت بهبود و برکت بخشیدن به زندگی خود استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باید برنامه های کاربردی در راستای آشنایی بیشتر مردم با مفاهیم قرآنی را اجرایی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: تدبر در مفاهیم قرآنی یکی از نیازهای امروز جامعه است که در کنار آموزش های روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن باید به آن پرداخته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها