جلسه کمیته هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در سپاه ناحیه گرمسار با حضور مسئولان حوزه ها و اقشار بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۱۷۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، در جلسه کمیته هماهنگی بسیج به مناسبت ارائه برنامه‌های دهه فجر که با حضور مسئولان حوزه‌ها و اقشار بسیج برگزار شد؛هریک از مسئولان اقشار به صورت مجزا برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر را که برای اجرا شدن در حوزه فعالیت خود طراحی نموده در جلسه برای ایجاد هماهنگی و اطلاع رسانی دقیق ارائه نمودند.

محمد حاتمی نماینده حوزه شهری محمد رسول‌الله(ص) در این جلسه از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و همچنین برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان گرمسار در ایام الله دهه فجر خبرداد و گفت: محوریت نشست‌های طراحی شده در راستای روشنگری و بصیرت افزایی سیاسی است که با موضوعات «استکبار ستیزی،انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن،سیاست‌های انتخاباتی،حضور حداکثری در انتخابات و... »اجرا خواهد شد.

وی سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی بین پایگاه‌های مقاومت را از دیگر برنامه‌های شاخص در دهه فجر عنوان کرد وگفت: هدف از اجرای برنامه‌های طراحی شده در این دهه مباک پاسداری از آرمان‌های انقلاب و بصیرت افزایی در راستای تعمیق ارزش‌های اسلامی برای نسل‌های آینده و همچنین حفظ دستاورد‌های این پیروزی است.

حاتمی با بیان اینکه انقلاب در لغت به معنای دگرگونی است در ادامه اظهار کرد: انقلاب اسلامی وحدت بین امام راحل و ملت ایران است،ایران با انقلاب خود دگرگونی بزرگی را در آرمان‌ها و عقیده‌های مردم بوجود آورد و موجب وحدت بین ملت ایرانی گردید.

مریم گلینی مسئول بسیج جامع زنان گرمسار در این جلسه بیان کرد: انقلاب یک کشتی نجات است که با رهبری امام خمینی(ره) ملت ایران از ورطه‌ی سقوط و نابودی رژیم فاسد طاغوت نجات داد.

وی با تأکید براینکه با وجود رهبری مقتدر در رأس امور انقلاب ما شکل گرفت؛افزود: انقلاب ایرانیان الگویی شد برای تمام جهان که هر کجا صدای مظلومی شنیده شد و بویی از انقلاب اسلامی ایران به آن جا رسیده بود تبدیل به انقلاب‌های دیگری خواهد شد.

مسئول بسیج جامع زنان در ادامه به بیان برنامه‌های حوزه خواهران در سطح پایگاه‌ها به مناسبت دهه فجر پرداخت و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوعات سیاسی،مذهبی و سبک زندگی با عناوین مختلف در پایگاه های بسیج خواهران در گرمسار و حتی در بیشتر پایگاه‌های واقع در روستای محمد آباد و ریکان که از توابع شهرستان گرمسار هستند برگزار خواهد شد.

وی پیاده روی های بانوان،بازدید از موزه عبرت،برپایی ایستگاه‌های صلواتی پس از نماز جمعه،آموزش سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و همچنین برگزاری مسابقات آشپزی با موضوع غذای سالم و همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی از کتاب «من زنده ام به قلم معصومه آباد»را از دیگر برنامه‌های این حوزه عنوان کرد.

گلینی هدف از اجرای برنامه‌های ذکر شده را زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی و شناساندن اهداف این انقلاب و امام راحل به عموم مردم دانست و افزود:پاسداری از انقلاب و پیشبرد آن تا ظهور حضرت مهدی(عج) و همچنین تجهیز خود و جامعه اسلامی در مقابل هجمه‌هایی که به انقلاب اسلامی وارد می‌شوند را ازدیگر اهداف گرامیداشت یوم‌الله فجر عنوان کرد.

احسان خدامی مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان گرمسار در این جلسه از برگزاری مسابقات علمی و مترسک سازی و همچنین برگزاری آموزش نیم‌روزه بسیجیان عادی به مناسبت ایام الله دهه فجر خبرداد و گفت:برگزاری همایش روشنگری با موضوع اثرات مخرب شبکه‌های اجتماعی و ماهوره ویژه اولیا و مربیان را از دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی گرمسار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اولویت در اهدف از اجرای این برنامه‌ها در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام راحل(ره) برای نسل‌های جدید است،خاطرنشان کرد: ظهور انقلاب اسلامی نقطه عطفی در دوران غیبت برای زمینه سازی و نزدیک شدن ظهور امام زمان (عج) است.

در ادامه این جلسه مهدی نیک اندیش مسئول بسیج اصناف شهرستان گرمسار اظهارکرد: یادآوری اهداف انقلاب اسلامی و امام راحل برای عموم مردم و همچنین بصیرت افزایی بسیجیان در ارتباط با مهم‌ترین مسائل سیاسی روز در اولویت طراحی برنامه‌های بسیج اصناف قرار گرفته‌است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در تحکم وحدت اسلامی ایران بسیار مؤثر بوده و همگی در برابر انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان سرتعظیم فرود می‌آورند.

مسئول بسیج اصناف با بیان اینکه حکومت اسلامی و شیعه بعد از 1400 سال توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تحقق پیدا کرده است،خاطر نشان کرد: دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پایبند بودن به آن از وظایف همه مردم می‌باشد.

وی در ادامه به تبیین برنامه های بسیج اصناف در دهه مبارک فجر پرداخت و گفت: برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و نشست‌های انتخاباتی و همچنین دوره آموزشی فقه بازار از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج اصناف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها