خبرهای داغ:
مدیر موسسه تنظم و نشر آثار امام خمینی (ره)

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه روح‌الله در خردادماه

خبرگزاري بسيج:‌حجت‌الاسلام عباس کُمساری در جمع خبرنگاران با اشاره برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه روح‌الله در اوایل خردادماه ۹۵ در اصفهان اظهار کرد: پیش از این فیلم‌هایی در ارتباط با امام خمینی (ره) تولید شده بود اما فضای مناسبی برای استفاده از این فیلم‌ها در اختیار نداشتیم.
کد خبر: ۸۶۲۳۰۸۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت‌الاسلام عباس کُمساری در جمع خبرنگاران با اشاره برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه روح‌الله در اوایل خردادماه ۹۵ در اصفهان اظهار کرد: پیش از این فیلم‌هایی در ارتباط با امام خمینی (ره) تولید شده بود اما فضای مناسبی برای استفاده از این فیلمها در اختیار نداشتیم.

وی افزود: امروزه با توجه به دسترسی عموم مردم به فضای مجازی تولید فیلم‌های یک تا سه دقیقهبرترین شیوه با ترویج اندیشه‌های امام خمینی (ره) است.

مدیر موسسه تنظم و نشر آثار امام خمینی (ره) در اصفهان با اشاره به فعالیتهای موسسه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی بيان داشت: برگزاری سیزدهمین جشنوار شعر بهمن، نشست‌های معرفت‌افزایی با توجه به نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و برگزاری ویژه برنامه‌های ایام پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های مناسبتی موسسه در زمینه فرهنگی است.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی موسسه نیز گفت: اکثر جامعه ما از افرادی هستند که زمان حیات امام خمینی (ره) را درک نکردند و یا در آن زمان به اندازه‌ای کودک بودند که شناخت درستی از ایشان نداشتند و بر این اساس موسسه تنظیم و نشر آثار امام برای تمام جامعه به ویژه نسل سوم و چهارم برنامه‌هایی برای آشنایی یا اندیشههای امام تدارک دیده است.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم اندیشه‌های امام خمینی (ره) را به مردم بشناسیم فارغ از اندیشه‌های سیاسی و اسم و رسم‌ها باید اندیشه و شخصیت ايشان را نيز به شکل ناب و خالص به جامعه معرفی کنیم.

کمساری اضافه کرد: نمی‌توان همه آراء و اندیشه‌های امام را در یک جمله کلیشه‌ای خلاصه و به مردم معرفی کرد بلکه باید تمامی گفتمان امام خمینی (ره) را به شکل یک‌جا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه موسسه اصفهان در دو حوزه آموزش حضوری و غیرحضوری برنامه دارد، گفت: با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای همه کارکنان ادارات دوره آموزشی مجازی ۲۰ ساعته ضمن خدمت تدارک دیده شده و به کارکنانی که در این دوره حضور پیدا کنند در پایان علاوه بر اخذ مدرک رسمی، جوایزی نیز اهدا می‌شود.

مدیر موسسه تنظم و نشر آثار امام خمینی (ره) در اصفهان تاکید کرد: در حوزه آموزش حضوری طی تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش نخستین دوره برای آشنایی با آرای فرهنگی امام خمینی (ره) را از ابتدای بهمن‌ماه با حضور کارکنان آموزش و پرورش خواهیم داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار