فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر گفت: حمایت مقام معظم رهبری و مردم از تیم مذاکره کننده سبب به ثمر نشستن برجام شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۰۷۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
سرهنگ پاسدار غلامرضا ملای در گفتگو با خبر نگار خبر گزاری بسیج افزود: اجرایی شدن برجام موجبات خوشحالی مردم و مسئولان را فراهم کرد و این جای گذاشتن سجده شکر به درگاه الهی را می طلبد که پس از یک دهه تحریم اقتصادی، تحریمهای ظالمانه برداشته شد.
وی با بیان اینکه حمایت مردم مهمترین عامل پیروزی تیم مذاکره کننده بود، بیان کرد: ملت ایران در طول پیروزی انقلابی اسلامی با حمایت خودشان حماسه های زیادی را خلق کردند.
فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر تصریح کرد: ملت ایران در زمانی که تیم مذاکره کننده در حال رایزنی با کشورهای اروپایی بود با تشکیل زنجیرهای انسانی دور مراکز هسته ای و مشارکت در راهپیمایی های مردمی در حمایت ها از استفاده از انرژی هسته ای خوش درخشیدند.
سرهنگ ملایی اظهار داشت : مردم ایران بصیر و آگاه هستند و می دانند که با پیروزی در برجام زره ای از خصومت و دشمنی، دشمنان کم نمی شود و دشمنان ترفند جدیدی برای تهدید و تحریم علیه  ملت ایران به کار خواهند برد.
وی گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری در بیشتر  سخنرانی ها خودشان فرمودند که اگر در بحث هسته ای توافقی حاصل شود استکبار جهانی تهدیدات دیگر را علیه ملت ما اعمال می کند.
فرمانده سپاه نیکشهر تاکید کرد:مسئولان هوشیار باشند که خدانکرده برجام به ابزاری برای نفوذ دنیای استکبار به قسمت های کلان کشور تبدیل نشود.
ملایی تصریح کرد: ملت ایران در اجرای برجام هوشیار هستند زیرا که می دانند استکبار جهانی بر حرف و کلام خوش پایبند نیست.
وی افزود: اگر تحریمها ظالمانه علیه کشورمان برداشته شود نباید اقتصاد مقاومتی را فراموش کنیم.
فرمانده سپاه نیکشهر ادامه داد:پیروزی در برجام نباید به گونه ای رقم بخورد که وابسته به کشورهای غربی شویم بلکه باید نگاه و توجه ما به ظرفیت های انسانی و نیروهای متخصص داخلی باشد.
ملایی با بیان اینکه ورود بی رویه کالاهای خارجی با اقتصاد مقاومتی در تضاد است، تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب و تولیدات داخلی وتحقق اقتصاد مقاومتی می توانیم به ایران اسلامی که مد نظر رهبری است  برسیم.

 

 

 

ارسال نظرات