یک مقام مسئول با بیان اینکه از روز چهارشنبه این هفته پذیره نویسی اوراق مشارکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت آغاز می شود، از دستور کار قرار گرفتن عرضه اولیه سهام دو شرکت بزرگ در ماههای پایانی امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۸۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر پذیرش شرکت بورس گفت: پذیره نویسی اوراق مشارکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت به ارزش 200 میلیارد تومان طی روز چهارشنبه 30 دی ماه آغاز و یکشنبه 4 بهمن ماه پایان می پذیرد.

اسماعیل درگاهی با بیان اینکه این اوراق با سر رسید 4 ساله با نرخ سود علی الحساب 21 درصد است که سود آن هر 3 ماه پرداخت می‌شود، عنوان کرد: این اوراق به منظور تامین مالی بخشی از منابع مورد نیاز برای توسعه میدان نفتی آذر منتشر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه عرضه های اولیه سهام در بورس تهران متناسب با شرایط عرضه و تقاضا و حاکم شدن شرایط با ثبات در بازار سهام در دستور کار قرار می‌گیرد، عنوان کرد: طی ایام دهه فجر در بهمن ماه و نیز در میانه اسفند ماه امسال برنامه عرضه اولیه 10 درصدی سهام شرکت های لیزینگ ملت و پتروشیمی فجر در صورت مناسب بودن شرایط بازار دنبال می شود.

بنا به این گزارش ، شرکت تامین سرمایه سپهر تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی این اوراق را بر عهده دارد ، در ضمن فروش این اوراق مشارکت با نماد (منفت9810) از طریق بورس و توسط کارگزاری خبرگان سهام در سراسر کشور انجام می شود.

ضامن این اوراق صندوق بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت و موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود به عنوان امین این اوراق معرفی شده است.

ارسال نظرات