حمیدرضاپورنوروز
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آبدانان:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آبدانان گفت: هرکس که به ضوابط قانونی توجه نکند با فتنه گران یک گام بیشتر فاصله ندارد.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۶۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام "امید پهلوانیان" مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبدانان: یکی از اصل‌ها شرکت در انتخابات است .شرکت حداکثری موجب پایداری و قدرت نظام اسلامی است. شرکت حداکثری در انتخابات استمرار استقلال، تأمین امنیت کامل، افزایش اعتبار و آبروی ملت در چشم جهانیان و باعث ابهت جمهوری اسلامی در نزد دشمنان است.

حجت الاسلام پهلوانیان اظهار کرد: اگر کسی به اندازه ذره ای خاک مملکت را دوست داشته باشد تکلیف فردی و شرعی دارد که در انتخابات شرکت کنند.

وی اظهار کرد: اگر دنبال عزت، آبرو و استقلال برای نظام هستیم باید پای انقلاب و ارزش‌های این انقلاب بایستیم، دشمن از حضور ملت در صحنه انتخابات هراس دارد .

این هادی سیاسی گفت: اگر تا دیروز مدعی بودیم که احترام به قانون در راس حرکت های سیاسی ما قرارخواهد داشت بایستی در مرحله عمل نیز کاندیداهای انتخابات مجلس به آن توجه داشته باشند و اگر کاندیدی رد صلاحیت شده است از مرجع قانون برای احقاق حق خودش اقدام کند.

وی افزود: در روزهای گذشته هیات‌های اجرایی نظرشان را در خصوص صلاحیت یا عدم صلاحیت کاندیداها اعلام کرده اند و با ارجاع لیستهای تایید شده توسط هیئت های اجرای به شورای نگهبان به طور حتم شورای نگهبان مسئول نهایی تایید صلاحیت‌ها خواهد بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آبدانان گفت : هرکس که به ضوابط قانونی در چارچوب توجه نکند مورد تأیید نیست و هیچ عقل سلیمی هم آن را تأیید نمی کند و با فتنه گران یک گام بیشتر فاصله ندارد.
حجت الاسلام پهلوانیان با اشاره به شعار سال و لزوم همدلی و همزبانی بین دولت و ملت، اظهار کرد: مهمترین سلاح ملت ایران برای خنثی کردن تهدیدها، همبستگی ملی و همدلی است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آبدانان بیان کرد: همدلی و همبستگی مردم و مسئولین و چنگ زدن به ریسمان الهی و ایمان دینی، مهمترین سلاح ملت ایران است؛ این سلاحی است که در طول سی و شش سال بعد از پیروزی انقلاب تا امروز کارایی خود را نشان داده و بعد از این هم نشان خواهد داد.

ارسال نظرات