از سوی سازمان بسیج مستضعفین

روز 28 دی امسال به عنوان روز شاخص شهرستان معرفی شد

روز 28 دیماه سال 65 روز ملی مقاومت و پیروزی مردم کردستان در تاریخ کشور است که امسال این روز به عنوان روز شاخص شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۶۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد سلیمانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در مراسم یادواره شهدای ۲۸ دی‌ماه سنندج ضمن قرائت پیام حجت‌الاسلام شهیدی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به این یادواره با تبریک تحقق برجام اظهار داشت: پرونده تحریم‌های ناصوابی که 12 سال بر ایران تحمیل شد با صبر و ایستادگی مردم و رهنمون‌های حکیمانه رهبری و تلاش خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده نهایتاً به سرانجام رسید و امیدواریم از این به بعد نیز شاهد موفقیت هرچه بیشتر باشیم.

محمد سلیمانی در این مراسم اظهار داشت: مردم شهید پرور سنندج در 28 دی ماه سال 65 بر اثر بمباران رژیم بعث عراق بیش از 220 شهید و 126 جانباز که بیشتر آنها زنان و کودکان بی گناه بودند، تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه این روز به عنوان روز ملی مقاومت و پیروزی مردم کردستان در تاریخ این مرز و بوم ثبت شده است، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس شهرها و روستاهای مرزی استان کردستان همواره زیر آماج توپخانه دشمن قرار داشت و حاصل آن بمباران ها تقدیم صدها شهید و جانباز به انقلاب اسلامی بود.

سلیمانی گفت: عزت و افتخار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی رزمندگان انقلاب است و انتظار می رود با ترویج و انتقال فرهنگ شهادت به دیگر نسل ها یاد و نام شهیدان را گرامی بداریم

یاد و نام شهدا در جامعه همیشه زنده نگه داشته شود

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان همچنین در این مراسم اظهار داشت: همیشه باید یاد شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود چرا که با زنده نگه داشتن یاد شهدا فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه داشته می شود.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: در هر شرایطی باید به خدا توکل کنیم، در تمامی صحنه های انقلاب تا کنون که دشمن درصدد تضعیف نظام بود اما همواره توطئه هایش به شکست انجامید.

وی در ادامه گفت: دشمنان قبل از اجرا شدن برجام با توطئه‌های درصدد دستیابی به اهداف خود بودند اما باز شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز آمریکایی‌ها سرافکنده شده‌اند و با ذلت تحریم‌ها را برداشتند و در شتاب هستند که با ایران ارتباط برقرار کنند و یک آبروریزی بزرگ برای آنان رقم خورد و همه اینها نشان از صبر و ایستادگی و نتیجه عده‌های خداوند در قرآن کریم مبنی بر توکل است.

روز 28 دی امسال از سوی سازمان بسیج مستضعفین و به پیشنهاد ناحیه سپاه سنندج به عنوان روز شاخص شهرستان معرفی شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار