کارشناس سیاسی:

افرادی دلسوز و معتقد به نظام و ولایت فقیه به دو مجلس آینده راه یابند

یکی از هادیان سیاسی بسیج سپاه تربت جام گفت: امروز راه نفوذ دشمن از طریق انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیشتر شده است، بنابراین مردم ضمن مشارکت حداکثری با شور و شعور باید انتخاب آگاهانه و بابصیرتی داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۴۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد کریم غلامی ثانی در گردهمایی سیاسی و دوره تربیت و تعالی بسیج ناحیه ای این شهرستان افزود: دشمنان قسم خورده  برای 100 تا 200 سال آینده جهان اسلام و بخصوص ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه برنامه ریزی دارند.

وی بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی متوجه شدند که مردم ایران را با زور و تهدید نمی شود تسلیم کرد بنابراین باب مذاکرات هسته ای را باز کردند.

وی با اشاره به فرازی از فرمایش های رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که آمریکا به مذاکرات هسته ای بیشتر نیاز دارد، تصریح کرد: دشمن سعی دارد در قالب مذاکره به ایران اسلامی نفوذ سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی داشته باشد.

غلامی ثانی با اشاره به تذکرهای مکرر رهبر فرزانه انقلاب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص اردوهای فرهنگی تفریحی مختلط دانشجویی خاطرنشان کرد: جوانان ما وقتی استحاله فرهنگی شوند الگوهای غربی برای آنان معرفی می شود و این هجمه و نفوذ فرهنگی دشمن بسیار خطرناک است.

 وی همچنین ابراز داشت: دشمن سعی دارد با نفوذ اقتصادی، رانت خواری و رشوه، جامعه اسلامی را به سوی فساد و تباهی بکشاند.

این هادی سیاسی بسیج سپاه تربت جام در ادامه گفت: امروز راه نفوذ دشمن ازطریق انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیشتر شده است، بنابراین مردم  ضمن مشارکت حداکثری، با شور و شعور باید انتخاب آگاهانه و با بصیرتی داشته باشند.

وی ادامه داد: کسانی به دو مجلس آینده توسط مردم راه پیدا کنند که دلسوز و معتقد به نظام و ولایت فقیه باشند تا برای پیشرفت و امنیت ایران اسلامی تلاش و مجاهدت کنند.

وی عنوان کرد: مجلس خبرگان هم به رهبر مشورت می دهد و هم  ولی فقیه را انتخاب می کند، بنابراین طرح شورای رهبری که در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی نشر پیدا کرده یکی از راه های نفوذ دشمن در آستانه انتخابات آتی است.

 غلامی ثانی تأکید کرد: تنها چیزی که باعث پایداری جمهوری ایران اسلامی شده روحیه عاشورایی است و باید تفکربسیجی در بین مردم تقویت شود.

گفتنی است؛ گردهمایی سیاسی و دوره تربیت تعالی بسیج ناحیه ای به همت معاونت سیاسی و تربیت و آموزش عقیدتی سپاه تربت جام در مسجد قائم(عج) شهر نصرآباد برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار