مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

تسلیم آمریکا، نتیجه مقاومت ملت قهرمان و خون شهدای هسته‌ای است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت : تسلیم آمریکا، نتیجه مقاومت ملت قهرمان و خون شهدای هسته‌ای است و روحیه مقاومت و شهادت‌طلبی به‌عنوان تضمین بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی، باید پیش از پیش تقویت شود.
کد خبر: ۸۶۲۲۸۸۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ حجت‌الاسلام یوسف جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در گفتگو با منبری‌ها با اشاره به اجرایی شدن برجام، گفت: ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های دولت در مذاکرات نفس‌گیر، چند نکته را باید نصب العین قرار دهیم و فراموش نکنیم که حصول این نتیجه، بر اساس کدام اقدامات صورت گرفته است.

وی افزود: تسلیم آمریکا، نتیجه مقاومت ملت قهرمان و خون شهدای هسته‌ای است و روحیه مقاومت و شهادت‌طلبی به‌عنوان تضمین بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی، باید پیش از پیش تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: چه در حال مذاکره باشیم و چه در حال اجرای برجام، آمریکا دشمن ایدئولوژیک و اعتقادی ما است و مواضع آن‌ها در دوره‌های گذشته، این دشمنی را تثبیت می‌کند.

جمالی بابیان اینکه قرآن کریم، اعتماد به دشمن و ظالم را مسبب ستم به مظلومان می‌داند، خاطرنشان کرد: آمریکا و جهان سلطه، هیچگاه دست از خوی استکباری خود برنداشته و به بهانه‌های مختلف، خون ملت‌های مظلوم و بی گناه را می‌ریزند، بنابراین امروز نیز نباید به آمریکا و ایادی آن‌، که در حق مظلومان عالم، ظلم و ستم روا می‌دارند، اعتماد کرد.

وی تأکید کرد: رمز موفقیت و عزتمندی ما، نگاه به قابلیت‌های درونی یا به‌عبارت‌دیگر اقتصاد مقاومتی است و بر اساس ضرب‌المثل، کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی، آمریکا کشوری است که خود در حوزه اقتصاد با مشکل مواجه است و نمی‌تواند در حل مشکلات اقتصادی، به او امیدوار و خوش‌بین بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه گفت: لذا باید با اعتمادبه‌نفس پیش از پیش به جوانان متخصص و متعهد، بار دیگر ما می‌توانیم را تجربه کنیم.

جمالی ابراز داشت: همه موفقیت‌ها در مذاکرات هسته‌ای و تثبیت این حق، نتیجه رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار