خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: در انتخابات باید دیدگاه ملی ما بر دیدگاه منطقه ای وجناحی سیطره پیدا کند و کار نمایندگان بعد از یک دوره نمایندگی شفاف سازی شود که چه کارهایی برای ملت انجام داده اند.
کد خبر: ۸۶۲۲۸۶۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، خسروی در مجمع عالی بسیج شهرستان سرایان در جمع نخبگان و فرهیختگان این شهرستان با اشاره به موضوع امر به معروف ونهی از منکر اظهارداشت: اگر شیوه های منکر به درستی در جامعه رعایت شود خود منجر به انجام معروف ها می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: پیامبر(ص) فرمودند امر به معروف در بین شما ترک شود اشرار بر شما مسلط می شوند.

وی بیان کرد: امروز که مستکبران عالم در کشورهای مسلمان جنگ و درگیری به راه می اندازند با وجود اینکه نیروی انسانی و تسلیحات از خود مسلمان های است . این به واسطه فراموش کردن امر به معروف و نهی از منکرویا بی اهمیتی به این فریضه الهی در بین مسلمین است.

خسروی با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفند سال جاری عنوان کرد: باید در انتخابات دیدگاه ملی ما بر دیدگاه منطقه ای و جناحی سیطره پیدا کند.

وی ادامه داد: چون هنگامه خطر شود امروز تفکر غرب در مراکز تصمیم سازی در برخی از ارکان نظام سرایت کرده است و بنا به گفته آیت الله مکارم شیرازی که تفسیر آیه 65 سوره انعام می گویند "منظور از عذاب آسمان و زمین عذاب مافوق است" .

کارشناس سیاسی اظهار کرد: برای نمایندگان مجلس بعد از چهارسال کارنامه صادر نمی شود ولی برای یک دانش آموز یا یک کارمند کارنامه صادر می شود.

وی گفت: باید برای نمایندگان کارنامه ای صادر شود که معلوم شود برای تمام مردم که این آقا در چند جلسه حضور داشته چند برابر در جلسات نظر داده یا طرحی داده امروز باید کار نمایندگان برای تمام مردم شفاف سازی شود این پیشنهاد را رسانه ای کنید تا مجلس برای نمایندگان بعد از چهارسال کارنامه صادر نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها